התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

ביטול קודן לרכב

זקוקים לשירות ביטול קודן לרכב ? צרו קשר ואיש המקצוע שלנו יגיע אליכם 072-336-0860

בעוד שקודן לרכב נועד לצמצם את הסיכויים לגניבת הרכב שלכם, לפעמים הוא גם מתקלקל. ברוב המקרים, יהיה את הצורך לבצע פעולה של ביטול קודן לפני שמבצעים את הפעולה של תיקון קודם לרכב. המקשים של הקודן כבר נשחקו? הקודן עושה לכם בעיות? בואו נדבר על שירותי ביטול קודן לרכב. 

אתם נכנסים לרכב, מנסים להניע ופשוט לא מצליחים. אתם מוכנים להישבע על כך שאתם זוכרים את הקוד של הקודן, אבל משום מה אתם עדיין עומדים במקום בלי יכולת ניוד. כשזה קורה, יש סיכוי סביר שהקודן פשוט לא שולח את ההוראה הנכונה למחשב המנוע ברכב. מבלי להיכנס כרגע לרזי האלקטרוניקה והמכאניקה, בואו נביא לרגע מה תפקידו של הקודן. לאחר מכן, יהיה קל יותר להבין מדוע הרכב לפעמים לא מניע כאשר מקלידים את הקוד הנכון. 

ביטול קודן לרכב

אימוביליזר או קודן מהווים אמצעים חשובים ובדוקים לשמירת הרכב שלכם. יש רכבים שבהם מותקנים קודנים מקוריים ויש כאלה שבהם הותקן קודן על ידי חשמלאי רכב, על פי דרישה של חברת הביטוח וכחלק מתנאי הפוליסה (או כדי להוזיל את המחיר של הביטוח). האמצעים הללו יודעים לעשות דבר מאוד מיוחד – להשבית את המנוע ולא לאפשר התנעה או הזרמה של דלק אם מישהו מנסה להתניע ללא שימוש במפתח מקורי או ללא הקשה של הקוד הסודי. במידה ולוח המקשים נשחק או בשל תקלות אחרות, אתם עשויים לגלות כי גם אם משתמשים במפתח הרגיל של הרכב אז הוא עדיין לא מניע. במקרה כזה, מה שצריך לעשות זה לבצע ביטול קודן לרכב. רק לאחר הביטול הזה ניתן לתקן את הקודן או להחליף את הקוד כראוי.

 

מדוע הרכב לא מניע אם הקוד מוקלד לא נכון בקודן? 

לידיעתכם, קודן לרכב מבצע פעולת ניתוק. כל עוד הנהג אינו מקיש את הקוד הנכון בקודן, הרכב לא יקבל הוראת התנעה מהסטרטר של הרכב. הניתוק יכול להתבצע באמצעות ניתוק ממערכת הזרקת הדלק של הרכב, כמו כן ניתוק אלקטרוני מהמערכות האלקטרוניות ברכב. 

בכדי להתחיל את פעולת ופקודת הזרמת הדלק והנעת הרכב, על הנהג להקיש קוד שמוגדר מראש בתור קוד הקודן. במקרים שבהם הקודן מתחיל לעשות צרות, יהיה חשוב לתקנו כמה שיותר מהר ובהקדם. וכשאתם פונים אל מקצוענים עבור תיקון קודן, הם כמעט תמיד יגידו לכם שיש צורך לבצע ביטול קודן קודם לכן. 

מה לאחר ביטול קודן ברכב? 

לאחר ביטול קודן, יהיה ניתן לתקן את התקלות השונות שיכולות לצוץ בקודנים. אבל חשוב להבין, אין צורך לבצע ביטול קודם לפני כל פעולת תיקון קודן. במילים אחרות, ישנן תקלות אשר אינן מחייבות את שירותי ביטול קודן לרכב. 

למשל, בדרך כלל לא יהיה צורך לבצע ביטול קודן אם הכפתורים נשחקו לכם. אם לאחרונה הכפתורים בקודן כבר נראים לכם שחוקים, ההמלצה היא פשוט להחליף פנל די בפשטות. אצל רוב החברות המקצועיות אתם תוכלו לקבל את השירות של תיקון כפתורים של קודן. 

אל תדחו את התיקון של קודן שעושה לאחרונה בעיות 

בין אם מדובר ברכב ישן או חדש יותר, או אולי אפילו רכב נדיר, אל תזניחו את הקודן. חברות הביטוח מצפות ממכם לנהוג ברכב עם קודן מתפקד ותקין. בשורה התחתונה, קודן לא תקין ברכב עשוי להשליך נרחבות על פוליסת הביטוח שלכם. 

אם גם אתם מבוטחים בביטוח מקיף, חשוב לדעת שקודן מקולקל חייב להוביל לאי-תקפותו של הביטוח. ובמילים יותר פשוטות, ללא קודן תקין ברכב אתם עשויים למצוא את עצמכם לא מבוטחים. הקודן לאחרונה עושה בעיות? בצעו ביטול קודן לרכב ולאחר מכן תיקון קודן. 

תקלות נפוצות בקודן

שירות ביטול קודן לרכב

אם ניסיתם ללחוץ על הקודן ואתם לא מקבלים את התגובה הרצויה, יתכן מאוד שיש כאן תקלה. קודם כל, בדקו האם אתם אכן זוכרים את הקוד ולא מקישים משהו שגוי. אם מקישים קוד שגוי, המערכת נועלת את עצמה ומושבתת. במקרים שכאלה לא חייבים מיד לרוץ ולבצע ביטול קודן לרכב. צריך לחכות מספר דקות. בזמן זה המערכת מאפסת את עצמה ולאחר מכן אפשר להתחיל שוב להניע את הרכב מחדש ולהשתמש בקוד כראוי.

אך לא רק הקשה שגויה של הקוד יכולה להביא לבעיה. קןדן שכבר התיישן עשוי "לזייף". משמעות הדבר היא כי אם למשל מנסים להקיש את הספרה 5, המכשיר מזהה כאילו הוקשה ספרה אחרת, 3, 6 וכדומה. לפעמים ספרה מסוימת כאילו נשארת לחוצה, כך שלא משנה מה אתם מקישים, הקודן מזהה הקשה לא נכונה.

יש עוד תקלות שיכולות לגרום לבעיות בהתנעה. למשל אם הקודן שחוק או שנפגע מלחות, הוא עשוי לפעמים לפעול כמו שצריך ולפעמים לא. גם מזג האוויר עשוי עם הזמן לפגוע במערכת ואז יהיה צריך פשוט להחליף. ביטול קודן לרכב יכול להתאים אם רוצים להתקין קודן חדש או אם מאבדים את המפתח וצריך להזמין מפתח חדש. אם המפתח שלכם אבד או שיש לכם כל תקלה אחרת, רוזנפלד יסדירו כל מה שתצטרכו.

ביטול קודן לרכב – אפשר לאפס ולהחליף

כאשר קיימת המומחיות בחשמל לרכב, כאשר ישנה מומחיות בסוגי קודנים ותפעול תקלות, הכל בא על מקומו בשלום. אפשר לאפס את הקודן ולתקן אימובילייזר. אפשר להחליף, אם התקלה השביתה אותו לחלוטין ואפשר גם להזמין איפוס לצרכי החלפת הקוד. אם מחליפים את הקוד מפעם לפעם, זוהי עוד פעולה חשובה שיכולה לשמור על הרכב שלכם. חשמלאי הרכב מומחים שלנו, המתמחים בתקלות בסטרטרים ובאלטרנטורים, המתמחים בהחלפת מצברים ותיקון תקלות חשמל יוכלו לסדר עבורכם גם כל בעיה הקשורה בקודן לרבות ביטול הקודן.

למידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

קודן לרכב ננעל

כאשר קודן לרכב ננעל, אין יכולת להניע את הרכב. ישנן מספר סיבות מדוע זה קורה:

יש תקלה במערכת החשמלית ברכב אשר מונעת מהזרם החשמלי להגיע אל הקודן.

לוח המקשים הינו ישן ושחוק ולא מאפשר מגע בין המקשים אל מערכת החשמל.

אבק ולכלוך הצטברו בלוח המקשים והם מפריעים ללחצנים של הקודן לפעול.

המגעים בין מערך החשמל לקודן רופפים ועל כן לעיתים ההקלדה של הקודן לא נקלטת

חדירת מים לתיבה של הקודן שגורמת לקצר חשמלי

בכל המקרים האלו הפקודה הרצויה ממערכת החשמל לא מתקבלת הקודן לרכב ננעל.

תהא הסיבה אשר תהיה, אנו ברוזנפלד חשמלאות לרכב מציעים שירות לטיפול בבעיית קודן לרכב ננעל. אנו נשלח אליכם טכנאי מוסמך ומורשה שיגיע אליכם במהירות

איך עובד קודן לרכב

קודן לרכב הוא לוח מקשים אשר מחובר למערכת החשמל או למערכת הדלק של הרכב כך שרק בעת הקשת הקוד המתאים ניתן להתניע את הרכב. מערכת הקודן מגינה למעשה מפני פריצה לרכב כיוון שללא הקלדה של הקוד הספציפי קשה יותר להתניע את המנוע ועל כן גניבת הרכב נעשית מורכבת יותר.

סוגי קודן לרכב

כיום ניתן למצוא מספר סוגי קודנים לרכב:

קודן לרכב מבית ERM

עלוקות- משבשי התנעה

קודנית לרכב רב בריח- כוכב

קודנית לרכב רב בריח- דולפין

קודן לרכב רב בריח – תמנון

קודן שלדג- חברת SILVER LINE

ישנם מספר סוגים של קודנים לאוטו הפועלים בדרכים שונות:
קודן לניתוק מערכות
קודן זה מנתק את מערכות ההנעה של הרכב. כל עוד הקוד לא מוקש, כל מערכות
הרכב מנותקות זו מזו. גנב שנכס לרכב ייתקל בקשיים רבים להפעיל את הרכב מבלי הקוד המתאים. בהכנסת הקוד השגוי בקודן לניתוק מערכות, המערכות מנותקות עד להזמנת חשמלאי רכב שיפתח את הקודן.
קודנים עם מפתח
כיום ברכבים החדשים יש קודנים שמותקנים במפתח עצמו ואין אפשרות להפעיל את הרכב אלא רק עם המפתח. היתרון בכך הוא שאם לגנב יש ידע בנטרול קודנים, הוא לא יוכל לעשות דבר מכיוון שהקודן נמצא במפתח.
קודן עלוקה
עלוקה היא רכיב מיוחד אשר מתחבר למערכת התדלוק של הרכב,והיא יושבת ממש בתוך מיכל הדלק. כשקיימת עלוקה מערכת ההתנעה מנוטרלת עד להקשתו של הקוד הנכון.

ביטול קודן לרכב מחיר

ביטול קודן לרכב מחיר – כאשר מדברים על מחיר של ניתוק קודן קשה לספק הערכה מדויקת לעלות העבודה, מכיוון שישנם משתנים רבים אשר משפיעים על המחיר כדוגמת:סוג הקודן, סוג הרכב, שעה ביום ועוד…

אם תרצו לקבל הערכה מדוייקת אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

ניתוק קודן לרכב

זקוקים לשירות ניתוק קודן לרכב? אנו נשלח אליכם מומחה שיגיע עד אליכם ויאבחן את התקלה.

אנשי הצוות שלנו מומחים בתחום כבר מעל ל-20 שנה ויעניקו לכם שירות ניתוק קודנית לרכב איכותי ומקצועי לנסיעה בטוחה.

מקצועיות, איכות השירות ונאמנות הם חלק מהסטנדרטים של החברה שלנו. לשירות ניתוק קודן לרכב

מהיר, מקצועי ויעיל אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום

שירות איפוס קודן לרכב

במקרים בהם הכנסתם קוד שגוי בקודנית, תוכלו לנסות שוב אבל כעבור 3 פעמים בהם הקוד הינו שגוי ,הקודן יינעל.

במקרה שכזה, אנו ממליצים שלא לשחק עם המצבר או ללחוץ על דוושת הגז כי זה לא יפתור את הבעיה ואף יחמירה. בסיטואציה שכזו זה, יש להזמין שירות של חשמלאי רכב אשר יבצע עבורכם איפוס קודן לרכב.

נושאים קשורים:ניקוי קודן לרכב, התקנת קודן לרכב, עיות קודן לרכב

ביטול קודן לרכב, ניתוק קודן לרכב, ניקוי קודן לרכב, איפוס קודן לרכב, איך לבטל קודן לרכב, איך מבטלים קודן של רכב

ניתוק קודן לרכב במקרה חירום

אם נקלעתם למצב חירום בו הקודן שלכן לא עובד, אנו ברוזנפלד חשמלאות רכב נגיע אליכם עם חשמלאי רכב מקצוען ומיכשור מתקדם  על מנת לחלץ את רכבכם ולפתוח  עבורכם את הנעילה. צוות המקצוענים שלנו זמין 24 שעות ביממה  0ונמצא בכל איזור

מה חשוב לא לעשות כשהקודן ננעל

אם ניסיתם מספר ניסיונות שגויים בקוד הרכב והרכב  שלכם ננעל, חשוב שלא תמשיכו לנסות עוד. ראשית, זה פשוט לא אפקטיבי ושנית זה יכול לדפוק את כל מערכת הנעילה מה שבסופו של דבר יצריך אתכם להחליף אותה.

למה לא לבצע ניתוק קודן לרכב לבד?

מאחר והקודן ללרכב מחובר למערכת החשמלית של הרכב, כל פעולה שגויה עלולה להוביל לפגיעה חמורה במערכת. גם אם אתם מוכשרים מאוד  ובעלי חוש טכני וידע רב ברכבים או בחשמל בהיעדר ידע וניסיון עם מערכת החשמל של הרכב ועם הדרך שבה מותקן הקודן, אתם עלולים להסב לרכב שלכם נזק משמעותי. יתרה מזאת, עוד לפני שניתן יהיה לטפל בתקלה, כדאי לזהות אותה באופן מדויק ולהבין מהי הבעיה: מים שחדרו למכשיר, קצר חשמלי כלשהו או אולי שחיקה הנובעת מבלאי טבעי לאחר תקופה ארוכה.

 

 

Call Now Button