התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

קודן לרכב לא מניע

 

קודן לרכב לא מניע? צרו קשר ואיש המקצוע שלנו יגיע אליכם 072-336-0860

קודן לרכב לא מניע

קודן לרכב הינו המצאה נפלאה שמאפשרת לכם לישון בשקט בלי לדאוג שהרכב שלכם ייעלם מהחניה. לפני שהקודן הומצא, לגנבי הרכב היו חיים מאוד קלים. לא היה צריך להתגבר על מערכת רצינית בכדי להתניע רכב ללא מפתח. הכנסת הקודן לשימוש רווח הביאה לשינוי המצב והרבה יותר קשה להתגבר על משבת המנוע המשוכלל המצויד בלוח מקשים ראוי לשמו. אבל למרות שמדובר באמצעי ראשון במעלה למניעת גניבות רכב, יש מצבים שבהם דבר מה מתקלקל בקודן. אם נתקלים במצב שבו קודן לרכב לא מניע צריך לדעת מה לעשות. לא כדאי לנסות לתקן לבד משום שהדבר עשוי להביא לתוצאות הרבה יותר בעייתיות. אפילו בעלי ידע בחשמל צריכים לפנות לחברה המתמחה בתפעול קודנים.

קודן לרכב לא מניע – לשלול תקלת חשמל אחרת

שירות קודן לרכב לא מניע

אם נתקלים במצב שבו מקישים את הקוד בקודן אבל הרכב לא מוכן להתניע, זה עשוי להצביע על כמה גורמים אפשריים. קודם כל, בהחלט יתכן שהוקש קוד שגוי, לא נכון. במידה וזה קורה, המערכת צריכה לאתחל את עצמה וזה עשוי לקחת כמה דקות. יש לציין שזה קורה על פי רוב רק לאחר שהוקש קוד שגוי מספר פעמים ברצף.

אם אתם חושבים כי נתקלתם במצב שבו קודן לרכב לא מניע ואתם בטוחים שלא הקשתם קוד שגוי, שימו לב. יתכן מאוד שיש איזו תקלת חשמל אחרת, שכלל לא קשורה לקודן. על כל פנים, יש לבדוק את הנושא על ידי מומחה לחשמלאות רכב. מי שמתמצא בתקלות חשמל ברכב וגם בקיא בתפעול קודנים יוכל להצביע גם על התקלה וגם על הפתרון.

יש כמה וכמה סיבות שיובילו לכך כי קודן לרכב לא מניע. זה לאו דווקא הקשה שגויה של קוד ואפילו לא בהכרח תקלת חשמל בלתי מאובחנת. יכול להיות כי יש תקלה בקודן עצמו. אם חדרה לחות למערכת או שאולי המקשים עצמם שחוקים, זה יכול להביא לכך כי הקודן משבית את המנוע או את מערכת הדלק. גם מזג האוויר בארץ לא עושה חסד עם הקודנים כך שלאחר כמה שנים הם עשויים להתקלקל בשל הבדלי טמפרטורות. גם בלאי או רגישות יתר של הקודן עשויים להביא לכך כי כאשר מנסים להתניע, אין תגובה. אגב, כדאי לשלול מצב שבו מה שלמעשה קורה זה לא בעיה בקודן אלא מצבר שהתרוקן.

רוזנפלד ואתם מסודרים

אם ניסיתם להניע ואין תגובה, אם הקשתם את הקוד והקודן בכל זאת לא פועל, צרו קשר עם צוות המקצוענים שלנו. אנו מספקים שירות איכותי של תיקון קודנים ותפעול תקלות. במקום ניתן להזמין התקנה של קודנים חדשים לצד תיקון או נטרול של קודנים. לא משנה איזה רכב יש לכם ולא משנה איזה קודן מותקן בו, כאשר אתם פונים לרוזנפלד הכל נמצא בידיים טובות.

למידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

Call Now Button