התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

ניטרול קודן לרכב

 

זקוקים לשירות ניטרול קודן לרכב ? צרו קשר ואיש המקצוע שלנו יגיע אליכם 072-336-0860

ניטרול קודן לרכב

רכב שאיננו כולל בתוכו אמצעי הגנה טובים עלול ליפול בקלות לידיו של גנב רכב. לפני שהיו בנמצא פתרונות מתקדמים כדוגמת הקודנים, גניבות הרכבים הרקיעו שחקים. אבל מרגע שקודן מתקדם הפך לאמצעי נפוץ, הפכו גניבות הרכב להרבה פחות נפוצות. כל זאת, בזכות היכולת של המערכת הקטנה הזאת לנטרל את הסטרטר ולהשבית את המנוע.

אין ספק כי קודן באיכות טובה יעבוד לאורך זמן ללא תקלות וללא בעיות. ובכל זאת, עשויים להתקיים מצבים שבהם נתקלים בבעיה. בעל הרכב מכניס את המפתח, מנסה להתניע ומשהו לא עובד כמו שצריך. במקרה זה, יש לבצע ניטרול קודן לרכב.

ניטרול קודן לרכב –מתי צריכים לנטרל את הקודן?

שירות ניטרול קודן לרכב

קודן רכב הינו אמצעי משוכלל ביותר שיכול לפעול בצורה מושלמת לאורך זמן. יחד עם זאת, יש כמה גורמים שיכולים להביא לתקלה ולמצב שבו לא יהיה מנוס ויהיה צריך לבצע ניטרול קודן לרכב. כפי שרבים מאיתנו יודעים היטב, כל אחד טועה לפעמים בהקשת הקוד. זה קורה כאשר ממהרים או פשוט מתבלבלים. במקרים כאלה, על מנת לבצע נטרול צריך פשוט להמתין. אם הקשתם כמה פעמים את הקוד בצורה שגויה והקודן ננעל, המתנה של מספר דקות תפתור את הביעה. מצב הרבה יותר בעייתי הינו אם שכחנו את הקוד. אם הקוד פרח מזיכרוננו או שאולי כתבנו אותו היכן שהוא אבל הפתק אבד, נטרול הקודן יהיה חיוני.

חשוב לציין כי לא רק אובדן או שכחה של הקוד עשויים לחייב אותנו לבצע נטרול. אם קודן הרכב התיישן או שאולי התרחשה תקלה או בלאי, יתכן מאוד שננסה להקיש את הקוד אבל משהו פשוט לא יעבוד. כמו כן, יש קודנים שפועלים בצמידות למפתח המקורי של הרכב. כך, אם המפתח של הרכב אבד ורוצים לשכפל אחד חדש, יש צורך לבצע התאמות בקודן. תקלות בקודן יכולות בהחלט להיות גם תוצאה של התקנה לא איכותית. לכן, אם אתם מזמינים קודן והתקנה, וודאו כי מי שיבצע עבורכם את הפעולות הנדרשות יהיה איש מקצוע בעל ידע בחשמלאות רכב.

לא כל אחד יכול

לא כל אחד יכול לבצע בעצמו פעולה של נטרול. אם פעולת ניטרול קודן לרכב הייתה כל כך פשוטה לביצוע, הרי כל מי שהיה רוצה להניח את ידו על רכב משוכלל ולגנוב אותו היה מבצע זאת ללא כל קושי. מכיוון שחברות הרכב ויצרני הקודנים ערים לעובדה הזאת, הם מייצרים את פתרון האבטחה הזה בצורה כזאת שלא יהיה ניתן לנטרלו מבלי להשתמש בציוד מיוחד.

רק מי שיש ברשותו את הידע והמכשור המתאים יכול לבצע פעולה שכזאת ולהחזיר את הרכב לכשירות מלאה. אנו ברוזנפלד חשמלאות רכב  נוכל לבצע זאת עבורכם, כאשר אתם נתקלים בבעיה וכאשר הקודן מחייב טיפול, תחזוקה או החלפה.

למידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

Call Now Button