התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

האוטו לא מניע – סיבות

קיימות סיבות אפשריות רבות לכך שהאוטו לא מניע לכם. סמכתם על כלי התחבורה העיקרי שלכם וברגע האמת הוא אכזב, כמו שחוזה חוק מרפי הידוע לשמצה: "כל מה שיכול להשתבש – אכן ישתבש". רוב הסיבות הנפוצות קשורות לבעיה חשמלית ברכב – מצבר תקול או ריק מחשמל, אלטרנטור או סטרטר (מתנע) שחווים תקלה בתזמון רע. אם יש לכם כבלים להתנעה בהישג יד ורכב נוסף להיעזר בו – מצוין. אפשרות נוספת היא להניע על ידי הזזה פיזית של האוטו (מתאים לרכב ידני בלבד). אם לא, כנראה שתצטרכו להזמין גרר או שירות דרך דומה.

האוטו לא מניע סיבות

סיבות סטנדרטיות לכך שהאוטו לא מניע

אז מה הסיבות לכך שהרכב לא מניע? לרוב מבחינה סטטיסטית הבעיה מקורה במצבר הרכב, שהוא החלק שמחלק חשמל למערכות השונות שלו. אם השארתם בשוגג אורות, רדיו או אלמנט חשמלי אחר דולק במשך מספיק זמן, הוא פשוט השתמש בכל ההספק החשמלי שהרכב צבר בזמן הנסיעה הקודמת.

יכול להיות גם שהאלטרנטור, שאחראי על  הטענת המצבר בזמן הנסיעה, תקול בעצמו באופן כללי ופשוט לא הטעין את המצבר בפעם האחרונה שנסעתם. התוצאה היא שלא נשאר כמעט חשמל במצבר וכשהגעתם להתניע את האוטו בפעם הבאה, פשוט לא הייתה אפשרות להניע את האוטו דרך המתנע. כמובן שקיימת אפשרות שהבעיה היא לא באלטרנטור אלא במצבר עצמו או במתנע.

סיבות נוספות לכך שהאוטו לא מניע יכולות להיות: בעיה בקודן הרכב שלא משחרר את הנעילה, מה שצריך פנייה לחברה האחראית עליו. בעיה באימובילייזר המגן על הרכב מפני פריצות ובכך למעשה פועל בניגוד לאינטרסים שלכם באותו רגע, פיוז שרוף, מיכל דלק בלי דלק או בעיה במנוע.

אוטו לא מניע – עניין שבשגרה

אי התנעה של הרכב היא עניין נפוץ ולרוב מדובר בתקלה חשמלית בעלת מוקד מסוים שמונעת את כל ההתנעה. חשוב תמיד להחזיק כבלים ברכב ומספר של שירות הדרך הכלול בביטוח שלכם. זה קורה לכולם בשלב זה או אחר ואין מניעה שזה יקרה גם לכם. התמצאות מינימלית בסיבות האפשריות לכך שהאוטו לא מניע יכולה לגרום לכך שתצליחו בכל זאת להניע את הרכב ולהגיע ליעד המקורי שלכם או לכל הפחות לחשמלאי רכב שיבדוק מה הבעיה. בכל אופן מומלץ לשים לב בעת היציאה מהרכב שכל המערכות החשמליות מכובות.

 

Call Now Button