התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

התקנת מצלמות אבטחה ברכב

התקנת מצלמות אבטחה לרכב

התקנת מצלמות אבטחה ברכב הפכה לטרנד פופולארי ואנשים רבים כיום בוחרים להתקין מצלמת אבטחה ברכב שלהם ממגוון רחב של סיבות: מעקב והשגחה אחר התנהגות הנהג, חשיפת דו"חות שהתקבלו שלא בצדק, סיוע במניעת גניבות והשחתה, תיעוד תאונות דרכים לצרכי ביטוח, צילום תאונות חנייה ועוד.

התקנת מצלמות אבטחה ברכב – יתרונות:

הגנה בתאונות דרכים – התקנת מצלמות אבטחה ברכב יכולה לעזור לכם להוכיח את חפותכם במקרה בו מצאתם את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים. הצילומים של מצלמת האבטחה יכולים להוות עדות עבור המשטרה ולקבוע באופן חד משמעי מה גרם לתאונה ומיהוא הצד  אחראי.

בנוסף, מצלמת אבטחה ברכב תאפשר לכם לקבל בקלות רבה יותר את מה שמגיע לכם מחברת הביטוח. כך, קטעים מוקלטים יכולים לשמש כהוכחה אשר תגרום לחברת הביטוח  לאשר את תביעתכם. הטבה זו לבדה הינה קריטית ביותר כיוון שברוב המקרים המחלוקות עם חברות הביטוח בכל הקשור לתביעות ביטוח תאונות הינן ארוכות ומסורבלות.

יתרון נוסף שיכול לכם כסף רב הוא בחשיפה של דו"חות אשר ניתנו לכם שלא בצדק. בבואכם להוכיח את צדקתכם, התיעוד ממצלמת האבטחה יאשר כי אכן פעלתם כשורה ושאין כל צידוק לדו"ח שניתן.

לבסוף, התקנת מצלמות אבטחה ברכב יהוו לעזר משמעותי בתיעוד אירועים כדוגמת ניסיון גניבה או השחתה. במקרים שכאלו מצלמת האבטחה יכולה "לתפוס" את תמונתו של זה אשר ביצע את המעשה, דבר אשר יקל ביותר על תפיסתו.

מדוע כדאי להתקין מצלמה ברכב?

כאמור, להימצאותה של מצלמת אבטחה רכב יתרונות רבים. מצלמה זו יושבת בד"כ על לוח המחוונים או השמשה הקידמית  ומצלמת את כל הנסיעה. באופן זה נוצר סרטון של כל מה שקרה בדרך שניתן להשתמש בו לתיעוד ולהוכחה. בנוסף את המצלמה ניתן להפעיל גם כשלא נמצאים באוטו וכך למעשה יש לכם "מצלמת ריגול" ברכב שיכולה להוות לעזר לרב בעת הצורך.

רוזנפלד חשמלאות רכב

באם אתם רוצים לרכוש מצלמת אבטחה לרכב, מאחת מהסיבות שצויינו להלן, אנו בחברת רוזנפלד חשמלאות רכב נשמח לעמוד לרשותכם. אנו נעזור לכם לבחור את המצלמה המתאימה ביותר לצרכיכם על פי תקציב, איכות הצילום,  (מגה פיקסל ) זוויות צילום אפשריות, גודל הסרטון המצולם, כמות מידע שניתן לאחסן וכמובן ההתקנה עצמה.

התקשרו עכשיו 072-336-0860 

Call Now Button