התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

קודן אימובילייזר לרכב

רכבים הם מטרה קלה לגנבות ועל כן על מנת להגן עליהם כל רכב צריך מפתח ייחודי על מנת להיכנס אליו ולהתניע את המנוע. בנוסף, אנו משתמשים באזעקה לרכב המתריעה כאשר ישנו ניסיון לפרוץ אל הרכב. עם זאת  לעיתים אמצעים אלו אינם מספיקים; הגנבים היום מכירים שיטות רבות לניטרולן. כל מי שגר בערים הגדולות התרגל לשפע אזעקות השווא ולכן אינו מרגש כאשר נשמעת אזעקה; רובנו אוטומטית מניחים כי מדובר באזעקת שווא ולכן מתעלמים. מסיבה זו ישנו צורך להתקין קודן אימובילייזר לרכב.

מהו קודן אימובילייזר?

בכל רכב היום ישנו אימובייליזר, זהו תכתיב של חברות הביטוח ויש בו צורך אמתי. קודן אימובילייזר לרכב נועד לספק הגנה מפני גנבות. כמובן שקודן בפני עצמו אינו מספיק, יש להשתמש באמצעים נוספים אשר לצידם הוא עוד שכבה בהגנה על הרכב. הקודן הוא אמצעי הגנה הנכנס לפעולה החל מהרגע שהסתיימה הנסיעה והוצאתם את המפתחות מהסוויץ׳. החל מרגע זה הקודן נכנס לפעולה ומונע את הפעלת הרכב בפעם הבאה.  מי שרוצה להתניע את הרכב לא יוכל לעשות זאת ללא ניטרול הקודן. כלומר גם אם מישהו הצליח להשיג את מפתחות הרכב ולנטרל את האזעקה הוא עדייו לא יכול להתניע את הרכב ולנסוע אם הוא לא יודע את הקוד האישי של האימבולייזר.

קודן אימובילייזר לרכב

הקודן הוא חלק חשוב ממטריית ההגנה שלנו והוא נועד לאפשר לנו להשתמש ברכב אך לא לאחרים אשר אינם יודעים את הקוד הדרוש. אבל הבעיה היא שלפעמים ישנן תקלות בקודן ואנו מגיעים למצבים שאיננו מסוגלים להתניע את הרכב למרות שאנו יודעים את הקוד ויש לנו את מפתחות הרכב וכמובן שאנו בעליו החוקיים של הרכב.

בעיות נפוצות בקודן אימובילייזר לרכב

בעיות בקודן האימבולייזר הן כלל לא דבר נעים מכיוון שהן משביתות לכם את הרכב. אתם ממש לא רוצים שתקלה תתרחש בבוקר כאשר אתם ממהרים לעבודה; בסוף היום כאשר אתם רוצים לחזור הביתה או מאוחר בלילה כאשר אתם חוזרים מבילוי. למעשה אין שום נקודת זמן שבה תרצו בעיות בקודן. מסיבה זו יש להתקינו רק אצל מתקינים מורשים ומנוסים; כאשר ההתקנה נעשית על ידי אנשי מקצוע עדיין קיימת האפשרות לתקלות טכניות אך יורדת הסבירות לתקלות אשר נוצרות כתוצאה מהתקנה לקויה.

ישנן סוגים שונים של בעיות אשר יכולות להתרחש בקודנים ובמקרים רבים מדובר בבעיות חשמל. זה יכול להיות משהו לקוי בחיווט ואף לא משהו שקשור באופן ישיר לקודן; בהחלט ישנם מקרים שבעיות חשמל ברכב משליכות על רכיבים שונים ומשבשות את פעולתם.  מרבית בעיות החשמל יכולות להימנע בעזרת התקנה מקצועית. אך ישנן גם בעיות חשמל אשר נגרמות כתוצאה מלחות גבוהה בתוך הרכב. שימו לב שלעתים ישנן בעיות חשמל המשביתות את הרכב ויתכן שאתם מייחסים אותם לאימבולייזר אך מדובר בבעיות שלאו דווקא קשורות אליו.

כשל טכני יכול להיות גם בקודן עצמו, דבר נפוץ בקודנים פשוטים וזולים. במקרים רבים מותקנים ברכב קודנים באיכות נמוכה אשר אינם מחזיקים זמן רב ובמוקדם מן המאוחר הם יתקלקלו וידרשו החלפה. הסיבה לכך היא שישנם אנשים רבים המעדיפים מוצר זול על פני מוצר איכותי.

התקנה רק אצל מתקינים מורשים ומוסמכים

על מנת להימנע מבעיות באימובילייזר יש להתקינו אך ורק אצל מתקינים מורשים ומוסמכים אשר יודעים מה הם עושים ולא גורמים נזקים לכל המערכת החשמלית של הרכב. מתקינים מקצועיים יכולים לתת לכם אחריות על העבודה שלכם מכיוון שהם בטוחים בעצמם והסיכוי לתקלות הוא נמוך.

התקנת קודן אימובילייזר עם רוזנפלד חשמלאות רכב

אנו בחברת רוזנפלד חשמלאות רכב נשמח לעמוד לרשותכם עם שירות התקנת קודן אימובילייזר לרכב צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי, האמין והמיומן שלנו.

Call Now Button