התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

אימובילייזר לא עובד

 

אימובילייזר לא עובד? צרו קשר ואיש המקצוע שלנו יגיע אליכם 072-336-0860

אימובילייזר לא עובד

אימובילייזר אולי נראה כמו אביזר קטן ולא ממש מתוחכם, אבל האמת היא שזו המצאה מאוד חשובה וגם משוכללת. מדובר במערכת שיודעת להשבית את המנוע אם לא נעשה שימוש במפתח המקורי של הרכב. חוץ מזה, אם יש גם קודן, זוהי מערכת שיודעת שלא לקבל קוד מוטעה או שגוי. מבחינת גנבי הרכב, אימובילייזר זה צרה צרורה אך עבור בעלי הרכבים, זה מה שמאפשר לישון בשקט, כשהרכב מוגן. אבל בל נשכח כי שום דבר לא חסין בפני תקלות ויש מקרים שבהם רוצים להניע ולא מקבלים את התגובה הרצויה. אימובילייזר לא עובד? רוזנפלד חשמלאות רכב יפתרו לכם את הבעיה. אם זה קרה לכם בבוקר או בצהרים, בדרך לעבודה או בחזרה, אי הנוחות ברורה. צרו קשר ונפתור את התקלה.

אימובילייזר לא עובד – זהירות תקלות חשמל

שירות אימובילייזר לא עובד

לא בכל פעם שהאימובילייזר לא עובד מדובר בתקלה מאוד מסובכת. אבל גם אם התקלה עצמה איננה מאוד סבוכה, צריך לדעת ולהבין במערכת החשמל ובתיקון התקלה. גם מי שמתמצא במכונאות רכב לא בהכרח יוכל לפתור תקלה באימובילייזר. כדי להסדיר אימובילייזר לא עובד צריך לדעת ולהכיר את סוגי התקלות, לאבחן קלקולים ולדעת מה לתקן מבלי לגרום לתקלות אחרות. חשוב לדעת כי תיקון לא מקצועי ולא אחראי עשוי לפגוע במערכת החשמל וזה כמובן מאוד לא רצוי.

יתכן שאף פעם לא שמעתם על הקשר שבין אימובילייזר לבין מצברים, אבל בהחלט יש קשר כזה. חשוב לציין כי אם מבצעים החלפה של מצבר בצורה לא נכונה, זה גם עשוי להביא לתקלות באימובילייזר. אימובילייזר לא עובד או איפוס של הקודים יכולים להתרחש ודבר זה מחייב לאחר מכן איפוס או אתחול מסודר. מכיוון שתקלות חשמל יכולות להיות זניחות או רציניות מאוד, לא כדאי להתעסק בזה אם לא מבינים כל זאת עד הסוף.

קודן שהתקלקל אפשר לתקן

פעם שמענו מישהו שטוען כי אם קודן או אימובילייזר התקלקל, אי אפשר בשום פנים ואופן לתקן וחייבים תיכף ומיד להחליף. אין ספק כי לפעמים צריך להחליף את האימובילייזר או את הקודן, אבל בהחלט ניתן גם לתקן, הכל בהתאם לאופי התקלה. לפעמים מה שצריך זה פשוט לאפס או לאתחל ואפשר לעשות זאת בעזרת ציוד מתאים. זה לא אומר שכל אחד יכול לעשות את זה בבית, אבל ברוזנפלד חשמלאות רכב יפתרו לכם בעיות כאלה ללא קושי.

אם שכחתם את הקוד או שאולי לוח המקשים שחוק, אפשר לטפל בעניין. גם אם האימובילייזר מגמגם, לפעמים עובד כמו שצריך ולפעמים לא, אפשר להסדיר הכל. בכל תקלה או בעיה, לנו ברוזנפלד ישנו הפתרון. התמחות בחשמלאות רכב מאפשרת תיקון בעיות נפוצות וגם נדירות. אפשר להחליף את הקודן, להתקין חדש, להחליף את הקוד באופן יזום והכל במחירים נוחים.

למידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

אימובילייזר מה זה

אימובילייזר נקרא גם משבת מנוע אשר נועד לשמור על הרכב מפני גניבות. מדובר בהמצאה מכרעת ומתוחכמת כנגד גניבות רכב. האימובילייזר אחראי על מערכת אשר מטרתה היא לכבות את המנוע במקרה שהרכב מונע לא באמצעות המפתח המקורי. במילים אחרות, האימובילייזר מנסה לוודא אם מי שמאחורי ההגה הוא הבעלים החוקיים של הרכב.

מה ההבדל בין אימובילייזר לקודן
במרבית הרכבים האימובילייזר מצויד בקוד אבטחה. קוד זה הינו הקודן. חשוב לא להתבלבל-

הקודן אינו אימובילייזר. זוהי למעשה שגיאה שכיחה , מכיוון ששניהם מתפקדים לצורךהשבתה של המכונית ומחייבים את הכנסת הקוד הנכון.

הקודן הינו מערכת להכנסת הקוד להפעלת הרכב. בקודן יש להקיש קוד ייחודי לרכב שלכם אשר מורכב בדרך כלל מארבע ספרות כשבסופן – יש להקיש כוכבית או סולמית.

הקודן מסייע לבטיחות הרכב על ידי זה שהנהג חייב לדעת מהו הקוד המדויק, אחרת לא ניתן יהיה להניע את רכב. האימובילייזר מוסיף לבטיחות מכיוון שברגע שהוא מותקן אך ורק בעל המפתח יכול לפתוח את הרכב מלכתחילה. כאשר לא מותקן אימובילייזר אז כל אדם יכול להיכנס אל המכונית. הקודן, בשונה מהאימובילייזר, אינו מונע זאת.

ההבדל בין אימובילייזר לקודן טמון בדבר דבר. הקודן ניתן להסרה מהאוטו בצורה קלה הרבה יותר מאשר האימובילייזר כיוון שמערכת האימובילייזר מורכבת בהרבה ממערכת ההקודן.

בשל כך, בכדי להבטיח בטיחות מקסימלית לרכב שלכם, לא דיי שיהיה לכם קודן לרכב, אלא יש לוודא כי גם יש לכם אימובילייזר, וכי הוא עובד בצורה תקינה.

כיצד מתבצעת התקנת אימובילייזר לרכב?

התקנת אימובילייזר לרכב נעשית באמצעות סוויצ'ים וכבלים אשר מותאמים לכך. בכדי למנוע בעיות מיותרות הן בזמן ההתקנה והן בעתיד, לא מומלץ שתעשו זאת בעצמכם. חשוב מאוד כי חשמלאי רכב מקצועי ומנוסה יבצע את התקנת האימובילייזר לרכב שלכם.

ביטול אימובילייזר

ביטול אימובילייזר מקורי נעשה על ידי גישור הניתוקים שברכב. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי, אך זהו מומלץ שתיעזרו בשירות מקצועי לכך, כדי שביטול האימובילייזר יעשה כראוי. במקרה זה, יתבצעניתוק אימובילייזר ברכב והחלפתו בחדש. לאחר מכן, יש להחליף את הקוד האימובילייזר לקוד חדש.

אימובילייזר לא מניע – מה הסיבה? המומחים עונים:

יכולות להיות מספר סיבות לאימובילייזר שלא מניע: מפתח שאינו תקין, בעיה חשמלית ברכב, שבב שנפל, פיוז שרוף, מצבר ששבק חיים או קודן לא תקין.

Call Now Button