התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

רכיבי חשמל ברכב

מערכת החשמל של הרכב כוללת רכיבים רבים. היא מורכבת מהסוללה, המתנע והאלטרנטור. הסוללה מספקת את המתח ההתחלתי. לאחר מכן, האלטרנטור נותן לסוללה הזו את האנרגיה הדרושה לה כדי להניע את המכונית. אם אחד החלקים הללו אינו פועל כראוי, המכונית לא תתניע או תפעל כראוי.

מצבר

עד שהרכב מתניע, המצבר מספק את כל הזרם החשמלי של המכונית. זה כולל את הזרם למערכות ההצתה ודלק, האחראיות ליצירת הבעירה הדרושה לתפקוד המנוע.

מתנע/סטרטר

בעוד שהסוללה מספקת את הכוח להתנעת הרכב, המתנע הוא באמת מה שמניע את המנוע. המצבר מספק מעט כוח למנוע המתנע. לאחר מכן, המתנע מסובב את גלגל התנופה, המסובב את גל הארכובה ומתחיל בתנועת בוכנות המנוע. תהליך מורכב זה הוא הסיבה שחשוב לוודא שהמתנע פועל.

אלטרנטור

כאשר המנוע פועל, האלטרנטור שומר את המצבר טעון ואת מערכת החשמל. המכונית יכולה להתניע עם אלטרנטור פגום, אך הוא לא יוכל לפעול לאורך זמן. אם האלטרנטור דורש החלפה, מערכת החשמל של הרכב תעבוד בצורה לא יציבה, המצבר יתרוקן ובסופו של דבר המנוע יאבד כוח.

איך איך הכל עובד?

אתם מסובבים את המפתח ומערכת החשמל של הרכב נכנסת לפעולה. הסוללה מספקת כוח למתנע, המתנע מסתובב והאלטרנטור נותן לסוללה את האנרגיה הדרושה לה כדי להפעיל את האורות, המגבים והאביזרים.

רוזנפלד חשמלאות רכב תמיד לשירותכם

מערכת חשמלית בריאה ברכב היא קריטית בהחלט. אם אחד החלקים המפורטים לעיל זקוק לתיקון או החלפה, פנו אלינו מייד ונשמח לעזור לכם, מכיוון שמערכת חשמל פגומה עלולה לגרום הרס לרכיבי רכב אחרים וליצור מצב מסוכן (ויקר).

חשמלאי הרכב המנוסים, הבקיאים והידידותיים שלנו יעבדו קשה כדי להחזיר אתכם לדרך בהקדם האפשרי. פנו אלינו עוד היום… אנו מצפים לשמוע ממכם!

Call Now Button