התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

התנעת רכב עם כבלים – המדריך המלא

מעוניינים לדעת כיצד לבצע התנעת רכב עם כבלים? צוות המומחים שלנו ברוזנפלד חשמלאות רכב הכין עבורכם את המדריך המלא  "איך להניע רכב עם כבלים".

אם מצבר הרכב התרוקן, ייתכן שתוכלו להשתמש בכבלי הנעה וברכב מונע של עובר אורח נדיב בכדי להניע את הרכב. אם ניתן להשתמש בכבלי הנעה בצורה בטוחה, יש לוודא שהמצבר של הרכב המסייע תקין ומכיל את אותו המתח לפחות כמו המצבר שברכב שלך. בתנאי שהכבלים חוברו בצורה נכונה, אין חשיבות לקיטוביות של הרכבים (חיובית או שלילית) ובנוסף אין זה משנה אם ברכב שלך יש אלטרנטור וברכב של עובר האורח יש גנרטור, או להפך.

אזהרה: אם באחד מהרכבים יש מערכת הצתה אלקטרונית או שהוא מונע באמצעות דלק חלופי, התנעת רכב עם כבלים עלולה להזיק לרכב.

התנעת רכב עם כבלים – שלבים:

התנעת רכב עם כבליםעל מנת לבצע התנעת רכב עם כבלים בצורה בטוחה, יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. הוצאת כבלי ההנעה -מומלץ לרכוש סט של כבלי הנעה ולאחסן אותם בתא המטען של הרכב. אם אין ברשותך כבלים יהיה עליך למצוא עובר אורח נדיב אשר בנוסף למוכנות שלו לסייע לך יש ברשותו גם כבלים.
  2. הצב את שני הרכבים במצב חנייה (PARK) או ניטרלי (NEUTRAL) ולכבות את שני הרכבים. יש לוודא שבשני הרכבים בלם היד מורם.
  3. חבר את אחד המחברים האדומים לנקודת החיבור החיובית (POSITIVE) במצבר הרכב שלך. ניתן לזהות נקודת חיבור זאת באמצעות האותיות "POS" או הסימן "+", קיימים מקרים בהם החיבור החיובי גדול יותר מהחיבור השלילי.
  4. חבר את המחבר האדום השני לנקודת החיבור החיובית ברכב השני.
  5. חבר את אחד המחברים השחורים לנקודת החיבור השלילית ברכב השני.
  6. חבר את המחבר השחור הנוסף לנקודת מתכת לא צבועה אשר אינה בסביבת המצבר. ניתן להשתמש באחת מתומכות המתכת אשר מחזיקות את מכסה המנוע במצב פתוח.
  7. יש להניע את הרכב התקין ולתת למנוע לעבוד.
  8. לאחר מספר דקות, יש לנסות ולהניע את רכבך.

אם הרכב לא מניע יש לוודא שהכבלים מחוברים בצורה תקינה, יש לוודא שהרכב המסייע עובד בצורה רציפה במשך חמש דקות ולאחר מכן לנסות ולהניע שנית. אם הרכב עדיין לא מניע ייתכן שהמצבר שבק חיים ולא ניתן להחיות אותו.

אם ההנעה עובדת והרכב הונע- אל תכבה את המנוע! בצע נסיעה רציפה של כ-15 דקות על מנת לטעון את המצבר. אם בפעם הבאה שתשתמש ברכב הוא לא יניע, הדבר מעיד שהמצבר לא שומר על המתח ויש להחליפו.

רוזנפלד חשמלאות רכב

זקוקים לשרות התקנת מצלמות אבטחה לרכב, חיישני רוורס, קודן לרכב לא מניע, או אולי התקנת קודן לרכב? אנו כאן לשירותכם עם שירות מקצועי, אמין ובמחירים תחרותיים במיוחד

 

Call Now Button