התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

תיקון קודן לרכב

 

זקוקים לשירות תיקון קודן לרכב ? צרו קשר ואיש המקצוע שלנו יגיע אליכם 072-336-0860

תיקון קודן לרכב

יש בנמצא מגוון רחב של קודנים לרכב. הדגמים שונים, אבל דרך ההפעלה די דומה, גם אם מתוחכמת. ללא הקשה של הקוד, הרכב לא יוכל להתניע. בחלק מהמקרים, הקודן הינו חלק מקורי שהותקן על ידי יצרני הרכב. במקרים אחרים, זהו חלק שהותקן על ידי גורם מוסמך. בין אם מדובר בחלק מקורי ובין אם לאו, השאלה היא מה עושים במידה והקודן מתקלקל. במקרה כזה, אין צורך להילחץ מפני שיש פתרון פשוט. כל מה שצריך לעשות זה לפנות לחברה המתמחה בפתרונות חשמל לרכב. אנו בחברת רוזנפלד חשמלאות רכב נוכל לבצע עבורכם ללא כל קושי כל תיקון קודן לרכב. בתוך זמן קצר, תוכלו לנסוע לדרככם בשלום.

תיקון קודן לרכב – מתי נצטרך תיקון?

התקנת קודן לרכב ניתוק קודן לא עובד

קודן לרכב הינו המצאה גאונית, ללא ספק. מדובר במתקן המונע הפעלה של המנוע על ידי גורם זר. מי שלא מכיר את הקוד לא יוכל להתניע את הרכב ומבחינת גנבי הרכב, זו בהחלט בעיה. עבור בעלי הרכבים בארץ, מדובר במענה מצוין למניעת גניבות. אך גם האמצעי המשוכלל ביותר והמתקדם ביותר לא יכול להיות לחלוטין חסין מפני תקלות. גם קודן שיודע להשבית את המנוע ולמנוע הצתה או הפעלה תקינה של מערכת הדלק עשוי להצריך מפעם לפעם תיקון.

מתי תיקון קודן לרכב יסייע לנו? תיקון הקודן יסייע בכמה וכמה מקרים. למשל, יתכן מאוד שאחרי הרבה מאוד הפעלות ישנה בעיה במקשים. גם אם ננסה להקיש את הקוד, בשל שחיקה או תקלה הוא לא יעבוד. יש לשים לב שלפעמים הבעיה הזאת תופיע רק לעיתים. כך, יהיו ימים שבהם נוכל להפעיל את הקודן ללא כל קושי והרכב יתניע במהירות אבל יהיה מקרים שבהם הקודן "יזייף" ולא יעבוד כהלכה.

לפעמים התיקון יהיה בכלל דבר מה אחר. אם בעל הרכב שכח את הקוד ואין לו דרך להפעיל את הקודן, תיקון קודן לרכב למעשה יהיה פעולה של נטרול. אגב, יש כאלה שמטעמי בטיחות יעדיפו להחליף מפעם לפעם את הקוד המספרי. כך, גם אם אין שום בעיה בקודן יהיה צורך לפנות לגורם מוסמך על מנת לבצע את הפעולה הזאת ולאפשר המשך הפעלה תקינה של הקודן.

שירות תיקון קודן לרכב מכל סוג 

בין אם אתם נוהגים ברכב מסוג כזה או אחר, יהיה חשוב לבטח אותו. ובחברות ביטוח רבות ידרשו ממכם גם התקנת קודן. זוהי אינה חובה בכל סוגי הרכבים, אבל אין ספק שחברות ביטוח רבות עשויות לדרוש התקנת קודן. אך מה עושים כשקודן מתקלקל? שירות התקנת קודן במקצועיות ובזריזות. 

כשקודן ברכב מתקלקל, חשוב להבין שלמעשה אתם חשופים סטטיסטית לסיכוי גבוה יותר של פריצה לרכב. כשהקודן ברכב מקולקל, בעצם אתם הופכים את העבודה של פורץ הרכבים להרבה יותר קלה. ויותר חשוב אפילו, יש סיכוי גבוה שהביטוח לא יהיה תקף במקרים של פריצה לרכב וגניבתו ללא קודן. נסביר למה הכוונה, האם רכב שנגנב עם קודן מקולקל הוא רכב מבוטח?

תיקון קודם לרכב – מה חשוב לדעת על תיקוני קודנים? 

רכשתם רכב חדש, ביטחתם אותו בביטוח מקיף וחשבתם שהכול בסדר. אבל יום אחד הקודן ברכב התקלקל, מה שהוביל אתכם לשאול את עצמכם: האם הרכב מבוטח? ובכן, אם הרכב שלכם מבוטח בביטוח מקיף, הוא אכן מבוטח בפני מקרים של פריצות וגניבות רכבים. 

אבל העניין הוא כזה, בכדי שהביטוח יהיה תקף, אתם תצטרכו לוודא שהקודן ברכב תקין גם הוא. בסופו של יום, ברגע שהקודן ברכב אינו עובד בצורה תקינה, חברת הביטוח יכולה לטעון שהרכב שלכם לא עומד בתנאי הפוליסה. 

האם כשהקודן מקולקל הביטוח המקיף לרכב תקף? 

כשתנאי הפוליסה מופרים אל מול חברת הביטוח, אז מתחילים הקשיים. סביר להניח שאתם תגיעו למצב שבו אתם תובעים את חברת הביטוח, מה שיהפוך לבירוקרטיות אין-סופיות. בכדי להימנע מכל מיני כאבי ראש מיותרים כאלו, אנחנו נמליץ לכם על שירות תיקון קודם לרכב שלכם. 

כשהקודן יהיה תקין ואתם תדעו שהרכב מוגן, אין ספק שאתם גם תוכלו לישון טוב יותר בלילה. בשורה התחתונה, ישנם לא מעט בעלי רכבים אשר נוהגים ברכבים יקרים מאוד, לפעמים גם ברכבי אספנות כאלו ואחרים. רכבים אלו זקוקים להגנה מסוימת, בין אם מדובר בהגנה של קודם או באמצעי הגנה אחרים. 

להקטין את הסיכויים לגניבת רכב בעזרת קודן 

לא פעם, רכבים נגנבים ממש באישון לילה, ממש מתחת לאף של בעלי הרכב. וכשמתקינים או מתקנים קודן, חשוב להקפיד על עבודה מקצועית בלבד. בסופו של יום, כל קונצרן בונה את רכביו בצורה מעט שונה, וככה גם רלוונטי לגבי האלקטרוניקה בתוך הרכב. 

בפועל, כל מותג רכבים בדרך כלל יצריך התקנה ותיקון מסוגים שונים. בעוד שברכב X יהיה צורך לתקן קודם בצרה מסוימת. ברכב מסוג Y יצטרכו לתקן את הקודן בצורה אחרת. אם כך, יהיה חשוב לוודא כי בחרתם בחברה מקצוענית לתיקון קודן ברכב.

 

לא צריך להזיע, לרוזנפלד יש פתרון

ניסיתם להפעיל את הקודן ונתקלתם בבעיה? הקשתם על הקוד שוב ושוב ושום דבר לא קרה? יתכן שאם תמתינו מספר דקות הדברים יסתדרו מאליהם ותוכלו להקיש את הקוד ולנסוע בשלום לדרכיכם. אבל אם זה לא הסתדר, אם עדיין הרכב לא מתניע ואתם חייבים פתרון, אנו ברוזנפלד חשמלאות רכב ניתן לכם את המענה. אנו מתמחים בכל הפעולות הנדרשות לטפול בקודנים. מכירה, התקנה, החלפה ותיקון. ניתן לבצע במקום גם החלפה תקופתית של הקוד, באופן יזום או אם הקוד שלכם אבד.

למידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

Call Now Button