התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

חשמלאי רכב ברמת גן

נתקעתם עם הרכב באמצע כביש מהיר? לא מצליחים להתניע את הרכב בחניה?

חשמלאי רכב ברמת גן – שירות 24/7

חשמלאי רכב ברמת גן
אנו ברוזנפלד חשמלאות רכב מציעים תחת קורת גג אחת מגוון של שירותי חשמלאי רכב ברמת גן תוך התחייבות לעבודה מקצועית ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אנו מציעים שירות מידי ומהיר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
חשמלאי הרכב שלנו הינם בעלי ניסיון וידע רבים ובעלי רמת מקצועיות גבוהה ביותר.

מומחים בכל סוגי התקלות

מערכת החשמל ברכב כוללת מספר רב של מרכיבים אשר עלולים ליצור תקלות חשמליות שונות כדוגמת החלונות החשמליים, החיישנים, הקודים, מחשב הרכב, מערכת האזעקה ועוד. אנו ברוזנפלד חשמלאות רכב מתמחים בכל סוגי התקלות השונות ומקפידים כי כל חשמלאי רכב ברמת גן  יעבור הכשרות והשתלמויות באופן שוטף על מנת לספק ללקוחתנו את השירות המקצועי והמתקדם ביותר. אנו משתמשים במיכשור טכנולוגי וציוד דיאגנוסטי מהמתקדמים בענף בכדי לאתר ולפתור את התקלה באופן המהיר והיעיל ביותר.

תקלות חשמליות נפוצות ברכב

בין תקלות החשמל השונות ברכב ניתן למנות מספר בעיות נפוצות:

בעיה מצבר
המצבר מהווה מרכיב חשמלי מרכזי ברכב ותפקידו לעזור בהתנעת הרכב ולספק לו חשמל כאשר הוא אינו מונע. ישנן מספר דרכים בהן יכול בעל הרכב לבדוק האם יש צורך בהחלפת המצבר אך לעיתים רבות ללא דיאגנוסטיקה ממוחשבת יהיה קשה להבחין האם מקור הבעיה אכן קשור למצבר או לרכיב אחר ברכב.

בעיה בסטרטר או באלטרנטור

הסטרטר הינו מנגנון ההנעה והצתה של הרכב אשר מאפשר למנוע לבצע סיבוב פעולה ראשוני בכדי להתחיל את פעולתו והוא מוזן לשם הפעלתו מהמצבר. האלטרנטור משמש כספק החשמל העיקרי של הרכב בזמן שהוא מונע. הוא מספק את כל צרכי החשמל של הרכב וכן מטעין את המצבר. כאשר אחד מרכיבים אלה אינו תקין, עלול להיווצר קושי בהתנעת הרכב.

בעיות במערכת התאורה

תקלות חשמל נוספות עלולות להיגרם מבעיה במערכת התאורה של הרכב, הן החיצונית והן הפנימית. תקלות כדוגמת נורה שרופה יכולות להיפתר בקלות על ידי בעל הרכב אך תקלות מורכבות יותר אשר דורשות תיקון או החלפה של רכיבים חשמליים מצריכות טיפול של חשמלאי רכב מקצועי. דוגמאות לרכיבים שכאלו הינן החיישנים, תיקון חיווטים, נתיכים וכד'.

זקוקים לשירותי חשמלאי רכב ברמת גן? אנו ברוזנפלד חשמלאות רכב מתחייבים לשירות מקצועי ואיכותי ובמחירים נוחים מאוד.

רוזנפלד חשמלאות רכב תמיד לעזרתכם

ברגע שאתם נתקלים בבעיה בחשמל הרכב שאינכם יכולים להתמודד עמה, אל תהססו ופנו אל המומחים שלנו אשר יישמחו לעמוד לשירותכם בכל שעות היממה.

Call Now Button