התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

קודן לרכב ננעל – קודן לרכב תקוע

קודן לרכב ננעל? קודן לרכב תקוע? אל דאגה, התקשרו לרוזנפלד חשמלאות רכב 24/7 וצוות המומחים שלנו מייד בדרך אליכם.

קודן לרכב מורכב ממשבת אשר אחראי לתקשורת שבין לוח המקשים למחשב הרכב, האמון על ההנעה, מערכת הזרקת הדלק ולמעשה על תפעול שוטף של הרכב. ברגע שאנו מוציאים את המפתח מהסוויצ' מחשב הרכב ממתין לקוד ייחודי שעלינו להזין אל תוך לוח המקשים הייעודי ובכך מתאפשר שחרור נעילת המתנע.

תפקידו של הקודן לרכב הוא להעניק ביטחון רב לבעלי רכבים, עם זאת, שילוב של רכיב נוסף למערכת הרכב גורר בתוכו  פן נוסף שמשפיע על פעילותו התקינה של הרכב, במיוחד לאור העובדה שהקודן מקושר ישירות למחשב הרכב.

קודן לרכב ננעל - קודן לרכב תקוע

קודן לרכב ננעל – למה זה קורה?

כאשר אנו רוצים להתניע רכב שמותקן בו קודן, עלינו להקיש בלוח המקשים את רצץ הספרות הייחודיות אשר מאפשרות את הנעתו של הרכב. במידה והקשנו שלוש פעמים את הרצף בצורה שגויה נוצר מצב שבו קודן לרכב ננעל. קיימים אף מקרים בהם קוד האישור נשמע ועדיין הקודן ננעל והרכב לא מניע.

קודן לרכב תקוע – למה זה קורה?

קודן לרכב תקוע היא בעיה שכיחה ובעת שהיא מתרחשת אנו מוצאים עצמינו חסרי אונים מולה. אתם מקישים את רצף הספרות שלכם כמו בכל יום ועדיין הקודן תקוע. כמובן, כאשר קודן לרכב תקוע לא ניתן להתניע את הרכב.

ייתכן כי הגורם לכך קשור בהתקנת הקודן- התקנה לקויה אשר במהלך הזמן גרמה לבעיות חשמל ונזק לקודן עצמו. כמו כן, ייתכן כי ישנה בעיית חשמל ברכב אשר משבשת את פעילותו התקינה של הקודן. לעיתים הסיבה הינה אלטרנטור או מצבר שלא פועלים היטב. אופציה נוספת הינה שחיקת הקודן כיוון שככל רכיב חשמלי גם הקודן לרכב מתבלה עם השנים. במקרה שכזה יכול להיות כי האות המועבר משובש ואינו נקלט כראוי.

לבסוף, ישנם מקרים בהם קודן לרכב ננעל / קודן לרכב תקוע עקב תנאי מזג אוויר. הדבר נכון במיוחד בעיתות של חילופי עונות בהם יש מעבר מקור לחום או להיפך. לוח המקשים של הקודן בנוי ממגעים אשר מבוססים על פחם הסוגר מעגל עם הלוח האלקטרוני.  בימי הקיץ הפחם מתרחב ולחילופין בימי החורף הוא מתכווץ. תופעה זו סודקת את הפחם ובדומה למפסק שחוק נפגמת  יכולתו להוליך מגע.

אז מה עושים?

כאשר אחד מהמקרים של קודן שננעל או קודן תקוע אתם תזדקקו לשירות חשמלאי רכב נייד שיישחזר עבורכם את  את הקוד או יבצע ניתוק של מערכת הקודן.אנו ברווזנפלד חשמלאות רכב מעניקים שירות 24 שעות ביממה בפריסה ארצית ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי, איכותי ואמין.אנו  מצוידים במיכשור והכלים המתקדמים ביותר בשוק ובעלי ידע וניסיון רבים בפיתרון תקלות בקודן לרכב.

קודן לרכב ננעל, שחרור נעילת קודן, קודן ננעל

קודן לרכב – מה עושים במקרה של נעילה?
ישנם מקרים בהם קודן הרכב ננעל, מה שמציב אותנו בפני סיטואציה לא פשוטה אשר משבשת באופן משמעותי את שגרת החיים, בעיקר אם אנו זקוקים לרכב באופן מיידי. חשוב לזכור כי התקנה מקצועית של קודן לרכב הנועד לאבטח את הרכב מפני גניבות עשויה למנוע נעילה של הרכב, אולם לעיתים בשל בעיות במערכת החשמלית והחיווט  או בהקלדה של קוד שגוי ננעל הקודן. על מנת לפתור את הבעיה, יש לבצע את הצעדים הבאים:

הקלדת קוד בשנית – לעיתים נדמה כי הקודן ננעל, אולם בפועל מדובר בתקלה אשר מקורה בהקלדה של קוד שגוי. לכן, נסו להקליד בשנית את הקוד, ובמידה וזה לא פועל יש לעבור לפעולה השנייה – ניתוק הקודן.

ניתוק קודן – ניתוק הקודן חייב להתבצע באמצעות הדרכה מקצועית הניתנת לכם באמצעות חשמלאי רכב מוסמך, ורק באם אתם יודיעם כיצד לבצע את הפעולה. במידה ואינכם מכירים, מומלץ שלא לבצע זאת באופן עצמאי אלא המתינו להוראות של חשמלאי הרכב.

בדיקת נתיכים – נתיכים המוכרים יותר בשם פיוזים הם החיבור החשמלי של הקודן למצבר. לעיתים, בשל תקלה אחד או יותר נשרף ולכן יש בעיה בקודן או נעילה. לצורך בדיקה של הפיוזים פתחו את התיבה המוקממת בסמוך למצבר ובדקו בזהירות האם אחד הנתיכים כרוך. אנו חוזרים ומזהירים מפני בדיקה עצמאית של מערכות רכב חשמליות, בשל החשיפה והסיכון בהתחשמלות או בהחמרה של התקלה. על כן, זכרו כי באמצעות שירות של טכנאי תוכלו לחסוך לעצמכם לחץ, זמן ומאמץ.

Call Now Button