התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

קטנוע לא מניע / אופנוע לא מניע – מה לעשות?

קטנוע לא מניע? אופנוע לא מניע? צרו איתנו קשר עוד עכשיו ואנו נבוא לעזרתכם במהירות האפשרית.

קטנוע לא מניע

הצתה

בעיות חשמליות ברכב הן לרוב המעצבנות ביותר לאבחון עבור רוכבים יומיומיים. הרבה מאיתנו לוקחים את המערכת החשמלית כמובנת מאליה עד שמשהו משתבש. אם אין לכם ניסיון, זה יכול להיות ממש מאתגר להבין למה אתם במצב בו של קטנוע לא מניע או אופנוע לא מניע. לפני שאתם הולכים ושוברים דברים, לכו על הרעיונות הברורים ביותר. ודאו שהמפתח מסובב כהלכה ושה-kill switch גם הוא על "Run". ודאו גם שהאופנוע בניוטרל ושהמשענת מורמת. אלה נשמעים כמו דברים מטופשים, אבל פעמים רבות אלו הן הסיבות מדוע האופנוע שלכם לא מתניע.

אחרי שביררתם את כל הברור מאליו עדיין אתם רואים כי ה- קטנוע לא מניע / אופנוע לא מניע, זה הזמן לחקור עמוק יותר בתוך ההתנעה של המנוע. מקום נהדר להתחיל בו הוא המצתים. כשאתם מתחילים בהם, אתם יכולים להמשיך במסלול עד שאתם מוצאים בעיה בהתנעה. על מנת לבדוק את המצתים, הסירו אותם מראש הצילינדר והחזירו אותם למקום. החזיקו את המצת מעלה עד למתכת כלשהי ונסו להתניע. אתם צריכים לראות ניצוץ מאלקטרודה שנע אל המתכת. אין ניצוץ או שהניצוץ חלש? נסו לשנות את המצתים ולראות האם התוצאה שונה. במידה ולא, אתם צריכים לבדוק עוד.

מצתים

אתם יכולים להתחיל בבדיקה של המכסים והחוטים. האופנוע שלכם לרוב יפעל בצורה גסה גם אם יש בהם בעיה, אבל אתם יכולים להסתכל עליהם די מהר. אם אתם חושדים שהחוטים של המצתים הם האשמים בבעיה, אתם יכולים להסיר אותם ולבצע בדיקת אום קצרה. לאחר מכן, תבדקו את סליל ההצתה ואז את קופסת ה-הCDI, הוסת וכל שאר הרכיבים החשמליים. בדקו וודאו שכל חיבורי הסליל תקינים. בדיקת הרכיבים דורשת תהליך מורכב יותר שניתן לדבר עליו בפוסט שלם.

שילוב אוויר/דלק

שוב חוזרים לעניינים ברורים מאליהם. האם שסתום הדלק על "On" או על רזרבה? האם יש בכלל דלק במיכל?

שסתום דלק

הרבה פעמים בהן בעיות דלק קורות לאחר אחסון ממושך של האופנוע או הקטנוע. לאחר זמן מה, הדלק עלול להתפרק אם הוא לא מיוצב כראוי ומאבד מספיק אוקטן על מנת לא לבעור. גז מעורבב עם אתנול מתפרק אפילו יותר מהר. דלק טרי יכול ליצור שינוי גדול ביכולת המנוע להתניע ולפעול.

אחסון ממושך גם עלול לייבש את מערכת הדלק. בדקו את צינורות הדלק וודאו שהדלק עובר לקרבורטור או למשנק. צינורות הדלק עלולים להתייבש ולהיסדק. כמו כן, מסנני הדלק עלולים להיסתם ולא יאפשרו מעבר של דלק. חלק מהאופנועים הישנים צריכים נוזל התנעה או נוזל לניקוי קרבורטור. ברגע שהאופנוע מתניע באמצעות נוזל ההתנעה, זה לרוב יעזור שאיבת דלק באמצעות מערכת הדלק. אם האופנוע שלכם ממשיך לכבות גם לאחר שימוש בנוזל ההתנעה, נסו לחפש את הבעיה במקום אחר. נוזל התנעה לא ייסוך כהלכה את הצילינדרים כאשר משתמשים בו הרבה, לכן השתמשו בו לעיתים רחוקות.

צינור אוורור סתום במיכל הדלק עלול גם הוא למנוע זרימה של דלק במערכת.

עוד בעיית דלק היא הצפה. על מנת לפתור את בעיית ההצפה, אתם צריכים להסיר את המצתים. לאחר ההסרה, סגרו את המשנק והדליקו את המנוע עד שכל הדלק העודף מתפזר או אם יש לכם זמן, תנו למנוע לפעול עד שהדלק מתנדף.

אם עדיין יש בעיות בזרימת הדלק, תצטרכו לנקות את הקרבורטור. כשהדלק הישן מתפרק בקרבורטור, הוא עלול להשאיר משקעים ירוקים שחוסמים את המעבר. לאחר שניקיתם את הקרבורטור, ודאו שמשאבת הדלק תקינה גם היא.

כלי הרכב שלכם צריך להיות מסוגל לקבל את כמות האוויר הנדרשת לשילוב עם הדלק. קו ואקום שבור או רפוי עלול ליצור מצב שבו יש יותר מדי אוויר שנשאב לתא הבעירה, יפגע בשילוב אוויר/דלק ולא יאפשר למנוע להתניע ולפעול כראוי. בדקו את תקינות קווי הואקום (חורים/סדקים). באותו אופן, גם קצת מדי אוויר יכולה להיות הבעיה. ודאו שאוויר יכול לעבור בקלות דרך הפילטר. פילטר מלוכלך ניתן לטיפול בקלות.

דחיסה

השאירו את בדיקת המדחס לסוף. התוצאות של בעיה במדחס יכולות להיות הרסניות. אם באחד מהצילינדרים יש דחיסה חלשה או שאין דחיסה כלל, המנוע שלכם לא יתניע כראוי או שלא יתניע כלל. השילוב של אוויר/דלק צריך להידחס על מנת להעלות את הטמפרטורה לרמה שבה ניתן להבעיר אותו. ללא דחיסה מספקת, השילוב לא יבער.

על מנת לבדוק את הדחיסה, תצטרכו בודק דחיסה. חלק מהגורמים לדחיסה חלשה הם טבעות בוכנה שחוקות, צילינדר שחוק, מכסה ארכובה או ראש אטם בלויים. תיקון הבעיות הללו יקר יותר ומבזבז זמן יותר מהבעיות הקודמות.

אופנוע לא מניע? קטנוע לא מניע? – רוזנפלד חשמלאות רכב

קטנוע לא מניע? אופנוע לא מניע? צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נבוא לעזרתכם במהירות האפשרית.

מצבר לאופנוע עד הבית, חשמלאי אופנועים

הגיע הזמן להחליף את המצבר לאופנוע שלכם? הגעתם למקום הנכון! ברוזנפלד חשמלאות רכב ניתן למצוא מגוון נרחב של מצברים זולים לאופנוע שיחזירו אתכם חזרה לשגרת היום שלכם במהירות שיא ובמחירים אטרקטיביים!

תפקידו של המצבר הינו להביא את המנוע אל המחזור פעימות הראשוני שלו ומשם לעבור אל צריכת הדלק אשר בשריפתו מספקת את הכוח למנוע לכל אורכה של הנסיעה. המצברים לאופנועים מתחלקים לשני סוגים עיקריים – מצבר אטום ומצבר פתוח.

מצבר אטום לאופנוע – מצבר אטום לאופנוע מתפקד כמערכת סגורה שאינה זקוקה לעזרה חיצונית ומתקיימת בזכות עצמה. מכיוון שהבסיסים והחומצות הנמצאים במצבר שמורים במצב ג'לי, לא צריך להוסיף להם מים אלא רק לעקוב אחר המצב החיצוני של המצבר בכדי למנוע סדקים ונזילות.

מצבר פתוח לאופנוע – מצבר פתוח לאופנוע זקוק למים מזוקקים בכדי לפעול ומגיע "יבש" (הכוונה ללא נוזלים) אל הלקוח בכדי שלא יתחי את מעגל חייו. מצבר פתוח פועל באמצעות תגובה כימית כשהחומצות פוגשות את  הבסיסים במצב נוזל ומוחזקים בתאי עופרת. במידה ורכשתם מצבר פתוח לאופנוע, עליכם לבדוק את מצב המים במצבר באופן שוטף בכדי למנוע שריפה של המצבר.

מצבר ליתיום לאופנוע – זהו מצבר חדש בנוף המצברים לאופנועים. מצבר ליתיום מבוסס על פוספט\Phosphate (זרחה) ולא על חומצות בדומה לשאר המצברים לאופנועים, מה שמאפשר לו לעמוד בשינויי טמפרטורה קיצוניים וכן להמשיך לספק חשמל בצורה רציפה ותקינה לאופנוע שלכם.

שירות החלפת מצבר לאופנוע עד הבית

האופנוע שלכם משמיע קולות עמומים ואינו מצליח להניע? כנראה שאתם זקוקים להחליף את המצבר לאופנוע. המתקינים המומחים של שלנו יגיעו עד אליך עם שירות החלפת מצבר לאופנוע.  אנו נגיע לכל מקום, עם מצבר חדש לאופנוע שלכם התפור בדיוק לצרכיכם ולצרכי האופנוע שלכם. חשמלאי אופנועים  יגיע עד אליכם, יבדוק את המצבר הקיים שלכם ואם הוא יימצא תקין, הוא לא יוחלף! אך במידה והמצבר סיים את חייו, המתקין שלנו יחליף לכם את המצבר במהירות, ידריך אתכם על דרכים נכונות לתחזק אותו ולשמור עליו לאורך זמן וכמובן יספק לכם תעודת אחריות בתוקף על המצבר החדש שרכשתם.

כל המצברים לאופנועים במחירים משלמים במיוחד

אצלינו ברוזנפלד חשמלאות לרכב תמצאו מלאי נרחב של מצברים מכל הסוגים לאופנועים, החל ממצבר 2.3 אמפר ועד למצבר לאופנוע 30 אמפר. אנו יכולים לספק לכם מצבר חומצה סטנדרטי במחיר משתלמם במיוחד, או באם תעדיפו מצבר איכותי יותר,אנו נוכל לספק לכם מצבר ליתיום לאופנוע אשר מספק ביצועים טובים יותר וגם מאוד קטן ושוקל מעט. רוצים להימנע מטיפול תקופתי למצבר? אנו נספק לכם מצבר אטום לאופנוע אשר לא מצריך מילוי מים  ובעל אורך חיים רב יותר מאשר של מצבר רגיל – הכול במחירים משתלמים שלא תרצו לפספס!

 

אופנוע לא מניע

 

Call Now Button