התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

חשמלאי רכב בראשון לציון

זקוקים לשירות חשמלאי רכב בראשון לציון? צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעות היממה.

חשמלאי רכב בראשון לציוןהמערכות החשמליות והאלקטרוניות ברכב שלכם אחראיות לניתוב כוח ומידע על מנת להכתיב את התנהגותן של מערכות מסוימות. המערכות החשמליות מחוברות באמצעות חוטים, פיוזים, מפסקים וממסרים. חיווט רופף או שבור, התאמת פינים לקויה, ומחברים או מתגים שבורים עלולים להוביל למצב של קבלת כוח לסירוגין או מערכת שלא עובדת כלל. כשאתם מתחילים לחוות בעיות עם המערכות החשמלית והאלקטרונית, שאלו עצמכם את השאלות הבאות: מהי תדירות התרחשות הבעיה, ומה משך זמן ההתרחשות שלה? ככל שיהיה לכם יותר מידע לספק לצוות שלנו בעת מתן השירות, כל נוכל לשחזר במהירות את התנאים, ובסופו של דבר להגדיר בדיוק את הבעיה.

חמישה סימני אזהרה חשמליים

בדקו את המידע מטה על מנת ללמוד עוד לגבי הבעיות השכיחות שיכולות להתרחש במערכת החשמלית של הרכב שלכם.

 

  1. קושי בהתנעת הרכב

אל תניחו מראש שהרכב שלכם לא מתניע בגלל בעיות במצבר, במתנע או במנוע. יכול להיות שיש רכיב תקול במערכת החשמלית ששואב את כוח המצבר ומונע מהמתנע להניע את המנוע. לרוב נורת בדיקת המנוע תהיה דולקת. אם אתם שומעים קליק בעת סיבוב המפתח, לרוב זה אומר שלמתנע אין מספיק זרם על מנת לבצע את עבודתו. לרוב זה נגרם ממצבר תקול או ריק. צליל חריקה במהלך ההתנעה לרוב נגרם ממתנע תקול או גלגל שיניים תקול. ככל שהרכב ישן יותר והקילומטראז' גבוה, כך ההסתברות שיש תקלה בחלקים המסתובבים במערכת החשמלית גדלה. בעיות בהזרקת דלק במהלך ההתנעה יכולה גם היא לגרום לבעיות בהתנעה. ניתן, כאמצעי מניעה, לקבוע ניקוי שגרתי של מזרק הדלק והמשנק על מנת לתרום להתנעה מהירה יותר.

 

  1. בדקו את המצבר

המצבר הוא הלב של המערכת החשמלית ברכב, והוא מכיל את הכוח החשמלי שהמערכת צריכה. מצבר ממוצע מחזיק מעמד בערך 5 שנים – הרבה פחות באיזורים עם אקלים חם, כך שמומלץ להחליף את המצבר פעם בארבע שנים כאמצעי מניעה תחזוקתי על מנת להימנע מתקלות בדרך. תא מצבר תקול או אלטרנטור שלא נטען כראוי עלולים למנוע מהמצבר להישאר טעון לגמרי, ולקצר את חייו. זוהי סיבה חשובה מאוד לבדוק את כל המערכת החשמלית ולא רק את המצבר לבדו.

זקוקים לשירות חשמלאי רכב בראשון לציון? צוות המומחים שלנו ישמח לבוא לעזרתכם בכל שעות היממה.

 

  1. בדקו את הפנסים הקדמיים שלכם

פנסים קדמיים או פנסי בלימה מעומעמים יכולים להיות אינדיקטור לתקלה בטעינה, התנגדות במערכת החשמלית, חוטים רפויים או מצבר כמעט ריק. מומלץ לבדוק את חגורת האלטרנטור של הרכב. אורות מעומעמים יכולים גם להיות אינדיקטור למתח נמוך במערכת. ברגע שרמת המתח יורדת מתחת למספר מסוים, מערכות בטיחות כמו בקרת המשיכה עלולות לכבות ובסופו של דבר הרכב כולו יפסיק לעבוד. חגורה רפויה או סדוקה עלולה למנוע מהאלטרנטור לעבוד כראוי ולשמר את רמת המתח.

 

  1. מה זה הריח הזה?

ריח של פלסטיק מותך או בידוד חשמלי הוא משהו שאסור להתעלם ממנו. כל מעגל חשמלי מעוצב לשאת כמות זרם מסוימות וכאשר יש קצר ברכיב או בחוט, המעגל מכיל יותר זרם משהוא יכול להתמודד איתו.

 

  1. פיוזים חסרים או מפוצצים

פיוז שהתפוצץ הוא סימן שיש מכשיר או חוט שיש בו יותר מדי זרם. חשוב למצוא את הבעיה לפני החלפה פשוטה של הפיוז. אחרי החלפת הפיוז, בדקו מקרוב על מנת לודא שהבעיה לא חוזרת על עצמה. אם אתם מחליפים פיוזים באופן קבוע, תצטרכו להתבונן רחוק יותר בעת דיאגנוזה של הבעיות החשמליות ברכב.

 

חשמלאי רכב בראשון לציון – הצוות שלנו

אם יש ברכב שלכם בעיה או כשל במערכות החשמלית והאלקטרונית, מומלץ לתקן את הבעיה במהירות. רכב עם בעיות במערכת החשמלית עלול לא להתניע ולא לעבוד כלל. צוות חשמלאי רכב בראשון לציון שלנו מסוגלים לאבחן ולתקן בעיות במערכות החשמלית והאלקטרונית. אנחנו יכולים לאתר בעיות קצרים, הארקה והתנגדות במעגלים חשמליים ואלקטרוניים, ואנחנו יכולים לתקן בעיות חיווט וחיבורים ביחד עם תיקוני ריתוך וחיווט חשמלי. הצוות שלנו מסוגל גם לאבחן את הסיבות לבהירות פנסים קדמיים לא מאוזנת, בעיית אור מהבהב, עמעום אורות ופנסים תקולים. בנוסף, אנחנו מספקים גם פנסים קדמיים ונורות כמו גם תיקון הבהוב לא תקין של האיתות או של אורות המצוקה. כשאתם בוחרים בנו עבור חשמלאי רכב בראשון לציון אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שהצוות שלנו יעבוד קשה על מנת לספק לכם רכב מתפקד ובטיחותי.

זקוקים לשירות חשמלאי רכב בראשון לציון? חשמלאי הרכב שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שעות היממה.

 

Call Now Button