התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

האוטו לא מניע אין סטרטר – המדריך לנהג המתוסכל

אם גם אתם קמים בבוקר ורוצים להגיע למחוז חפצכם, אבל האוטו לא מניע אין סטרטר ואתם מתוסכלים בטח תשמחו לדעת שיש מה לעשות. אמנם יכולות להיות לתופעה מספר סיבות אבל בכל מקרה – יש טיפול ואתם מוזמנים להמשיך לקרוא כדי לגלות אותו.

הסיבות הנפוצות שבגללם האוטו לא מניע אין סטרטר

אולי תופתעו לדעת אבל לתופעת "האוטו לא מניע אין סטרטר" יכולות להיות מספר סיבות, למשל:
1. בעיה בחיווט בין הסטרטר למצבר, למשל ברגים שאינם מחוזקים היטב.
2. סטרטר בהספק נמוך מדי שאינו עומד בדרישות המנוע בנסיעה ממושכת. בעיה זו נפוצה בעיקר אצל רכבים שעברו החלפה של ראש מנוע
3. בעיה במצבר
4. בעיה כלשהי בסטרטר שבגינה לא מגיע מתח מהסוויץ (סטרטר).
5. בעיה בממסר ההנעה, כלומר ניתוק כלשהו במערכת עקב קודן, הפעלת מערכת ניתוק וכו'.

האוטו לא מניע אין סטרטר

אז מה עושים?

לפני שרצים לחשמלאי במוסך אנחנו ממליצים לנסות לפתור את הבעיה לבד, למשל להניע באמצעות כבלים מרכב אחר ועוד. במידה והרכב מניע באמצעות כבלים הבעיה היא כנראה במצבר שהתרוקן כתוצאה מסיבות שונות, למשל השארת אורות הרכב דולקים, השארת הרדיו פתוח, השארת החלונות החשמליים פתוחים ועוד.
אפשרות נוספת היא לחבר למצבר מד מתח תוך כדי נסיון התנעה. מד מתח שמצביע על פחות מ-10 וולט מוכיח גם הוא שהמצבר פשוט התרוקן, אבל אם מד המתח לא זז בכלל מדובר בבעיה חשמלית – כלומר יש בעיה בחיווט בין הסטרטר למצבר.
בכל מקרה חשוב לזכור דבר אחד – מצבר מרוקן עדיין יכול לעבוד כי ייתכנו שני מצבים: מצבר שלא נטען או מצבר שאינו עומד בעומס הפריקה. אמנם המצבר לכאורה תקין אבל הוא מצריך החלפה מסיבה אחת – לא ניתן יהיה להשתמש בו לאורך זמן.

לסיכום

בכל מקרה שבו אתם נתקלים בבעיית מצבר ו/או סטרטר כדאי שתדעו דבר אחד – לרוב ניתן לפתור את הבעיה לבד אבל כדאי תמיד להתייעץ עם חשמלאי במוסך. אנחנו מאחלים לכם נסיעה טובה ונטולת תקלות ומקווים שהיינו לעזר.

Call Now Button