התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

מצבר עד הבית

כל אחד מכיר את המצב שבו הוא מתעורר בבוקר, רוצה לצאת לעבודה ומגלה שהמצבר מת. אתם לוחצים על הכפתור בשלט ורואים שהנעילה האוטומטית נפתחת בחוסר חשק וחושדים שמשהו אינו כשורה; אתם מכניסים את המפתחות ומסובבים ופשוט כל המערכות מתות. לא ניתן להתניע רכב ללא מצבר, הוא הכרחי לצורך פעולת ההתנעה והפעולה התקינה של כל המערכות ברכב. מקובל לחשוב שבעיות ברכב מאפיינות רכבים ישנים, אך התרוקנות של מצבר יכולה להתרחש גם ברכב חדש. אולי זה כי שכחתם אורות דולקים; אולי זליגת חשמל בגלל תקלה באיזו מערכת או מצבר לקוי; אולי תחזוקה לקויה או שפשוט המצבר הגיע לסוף חייו.  האמת שבלחץ של הבוקר, כאשר אתם ממהרים לשים את הילדים בבית הספר ולטוס לעבודה, לא ממש משנה לכם מה הסיבה – אתם רוצים פתרון מיידי ואם אפשר שירות החלפת מצבר עד הבית. למעשה כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים טלפון והטכנאים שלנו בדרך אליכם עם מצבר חדש.

 

החלפת מצבר עד הבית

שירות החלפת מצבר עד הבית 24 שעות ביממה

אמנם אנו קוראים לשירות החלפת מצבר עד הבית, אך בעיה במצבר וצורך בהחלפתו היא דבר אשר יכול להתרחש בכל מקום בכל שעה. בדרך כלל כאשר זה קורה בבית, למרות הלחץ זה בדרך כלל המקום הכי נוח. אבל לפעמים מצבר פתאום מתרוקן באמצע הלילה כאשר חוזרים מיציאה או סתם בזמן ובמקום הכי לא מתאים. אתם לעולם לא יודעים מתי תצטרכו החלפת מצבר עד הבית. מסיבה זו בדיוק,  שירות החלפת מצבר עד הבית עובד 24 שעות ביממה. אנו מבינים את המצוקה שעוברת עליכם ברגע שיש לכם בעיה עם המצבר ולכן מפעילים שירות החלפת מצבר עד הבית 24 שעות ביממה.

החלפת מצבר לכל סוגי הרכבים

כל סוג של רכב מכל מודל יכול להיתקל בבעיה וצורך בהחלפת מצבר עד הבית. צוות הטכנאים שלנו ערוך לתת שירות לכל סוגי הרכבים והמצברים השונים שיש להם. לא משנה עם זה רכב פרטי או מסחרי; בנזין או דיזל, חדש או ישן – אנו מטפלים בכל סוגי הרכבים. לכל רכב יש  את המצבר המתאים שלו, בהתאם לנפח המנוע; ממצברים של 40 אמפר ועד 90 אמפר, אנו תמיד מוכנים לתת השירות המתאים של החלפת המצבר. אנו שמים דגש על בטיחות ולכן מקפידים להשתמש אך ורק בסוג המצבר התואם לדרישות הטכניות של הרכב בהתאם להוראות היצרן.

שירות מקצועי, אמין ובמחירים משתלמים במיוחד

אנו מעניקים ללקוחותינו שירות מקצועי ואמין. הצוות שלנו מעניק שירות מסור ואמין עם הרבה ערך מוסף עבור הלקוח. השירות המקצועי מתבטא במהירות התגובה והנכונות שלנו להגיע לכל מקום ובכל שעה. הטכנאים המקצועיים שלנו מכירים את העבודה ויודעים לתת שירות לכל סוג רכב תוך הקפדה על כל הפרטים הטכניים. המחירים שלנו הם המחירים המשתלמים ביותר עבור החלפת מצבר עד הבית.

מצבר לרכב עם שירות עד בית הלקוח

הטכנאים שלנו ערוכים להגיע לכל מקום בו תיתקלו בבעיה עם המצבר, אם זה בבית, במשרד או סתם ברחוב. עם השירות שלנו הטכנאי יגיע אליכם עם המצבר החדש וייתן לכם שירות במקום. אין צורך להזמין גרר או להתניע עם כבלים ולרוץ למוסך, זה רק יגרום לכם לבזבז זמן עבודה יקר. אנו נגיע אליכם וניתן את הפתרון המתאים בבית הלקוח. תוך דקות מהרגע שנגיע תהיו מוכנים לנסיעה. שירות החלפת מצבר עד הבית הוא הפתרון הנוח ביותר והמשתלם ביותר, הוא מאפשר לכם לחזור לשגרה באופן מיידי.

רוזנפלד חשמלאות רכב
Call Now Button