התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

חיישני רוורס – מצלמת רוורס לרכב

מצלמת רוורס לרכב או מצלמה אחורית לרכב היא מצלמה קטנה ורחבת טווח שנמצאת בצד האחורי של הרכב ומחוברת למסך הבידור או ללוח המכשירים, או אף מסך קטן במראה האחורית עצמה.

איך מצלמת רוורס לרכב עובדת?

חיישני רוורס מצלמות הרוורס הנפוצות ביותר הינן קטנות ורחבות טווח והן מחוברות ללא הפרעה מתחת לקצה מכסה הבגאז' או לידית המטען. הן ממוקמות בדרך כלל בקצוות המקיפים את הידית או את מכסה תא המטען, ופונות כלפי מטה.

מצלמת הרוורס מחוברת למוט ההילוכים ולסוג כלשהו של מסך וכשהנהג מעביר את מוט ההילוכים לרוורס – בסוג רכב ידני וגם באוטומטי – המצלמה נדלקת מיד ועל המסך רואים את מה שהמצלמה רואה.

חיישני רוורס – סוגים

ישנם סוגים שונים של חיישני רוורס אשר מתחלקים לפי הסיווג הטכנולוגי שלהם.

  • חיישני רוורס אולטרה סונים אשר מודדים את השינויים בתהודת גלי הקול כאשר מתרחשת פגיעה באובייקטים הנמצאים בשטח בו משודרים הגלים.
  • חיישני רוורס ראדאר שמודדים  את השינוי הנפלט באורך ובתדירות גל הקול הנמצא בתנועה יחסית באיזור המדידה.
  • מצלמה אחורית לרכב – חיישני רוורס עם מצלמת וידאו אשר מראה את תמונת האיזור האחורי.

התקנת מצלמת רוורס לרכב – יתרונות

  1. מניעת דריסה בעת נסיעה לאחור

היתרון הטוב ביותר של מצלמת רוורס לרכב היא המניעה של דריסה בשוגג. ברכבים רחבים וב-SUV בעיקר, השטח העיוור שלכם הוא מרחק של עד 6 מטר מהצד האחורי של הרכב. התקנת מצלמת רוורס פותרת בעיה זו כיוון שהיא מתריעה על מצבים בהם עלול להיווצר מפגש בין הרכב לאובייקטים אחרים אשר נמצאים בשטח זה.

  1. גרירת קרוואן

מצלמת רוורס לרכב הופכת את תהליך חיבור הנגרר לבטוח יותר. הנהג יכול בקלות לנווט את דרכו אל הקרוואן ולמנוע תאונות של פספוס הסימן או פגיעה בשוגג של האדם שעוזר להם.

  1. חנייה במקביל

מצלמה אחורית לרכב מסייעת רבות בחנייה במקביל תוך כדי מניעת נזק לרכב או לאחרים כשאתם מיישרים את הרכב.

 

חסרונות

חיישני רוורס מסוג  אולטרא סוני וכן מסוג ראדאר הינם בעלי אמינות מוגבלת כיוון שלעיתים הם אינם מסוגלים לזהות ביעילות אובייקטים שונים עקב מיקומם או צורתם.  כמו כן, כאשר מהירות הנסיעה הינה מעל 8 קמ"ש מערכות אלו אינן יעילות כלל. מנגד, מצלמת רוורס לרכב מראה ביעילות את כלל השטח האחורי של הרכב בלא קשר לצורת או מיקום האובייקטים. עם זאת חשוב לציין כי מצלמות רוורס לרכב אינן כוללות מערכת התרעה ועל כן הן דורשות הסתכלות רציפה במסך.

מצלמת רוורס לרכב

שירות חיישני רוורס והתקנת מצלמת רוורס לרכב

זקוקים לשירות חיישני רוורס? התקנת מצלמת רוורס לרכב? אנו ברוזנפלד חשמלאי רכב נשמח לעמוד לשירותכם עם שירות מקצועי, אמין ואדיב. מחירים משתלמים במיוחד.

Call Now Button