התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

קודן לרכב לא עובד

 

קודן לרכב לא עובד?  צרו קשר ואיש המקצוע שלנו יגיע אליכם 072-336-0860

קודן לרכב לא עובד

גם יום שגרתי עשוי להפוך לפתע לפחות רגיל. כמו הרבה דברים בחיים, גם נהיגה ברכב מהווה משהו שגרתי שאנו לא כל כך מתייחסים אליו עד שיש איזו בעיה. אנו מקבלים כמובן מאליו את העובדה כי בכל פעם שאנו מכניסים את המפתח לסוויץ' ומקישים את הקוד שלנו בקודן הרכב מניע ללא בעיות. אבל מפעם לפעם אנו מגלים כי משהו לא מסתדר. ישנם ימים שבהם אנו מכניסים את המפתח לסוויץ', מקישים את הקוד, מסובבים את המפתח ו… שום דבר לא קורה. פשוט כלום. הרכב לא מניע וזה ממש לא נעים. יתכן שהרכב תקין לחלוטין ובכל זאת, קודן לרכב לא עובד. אם זה קרה, לא חייבים לרוץ למוסך הקרוב כי זו לא בעיה מכאנית. גם לא צריך להרגיש חסרי אונים. רוזנפלד חשמלאות רכב יפתרו לכם צ'יק צק את הבעיה.

קודן לרכב לא עובד – איך זה יכול להיות?!

קודן לא עובד

קודן לא עובד? הרבה אנשים מתפלאים איך קורה דבר כזה פתאום. איך בוקר אחד הם מנסים להתניע כרגיל אבל משהו לא פועל. ובכן, קודן לרכב לא עובד זה לא משהו שצריך להפתיע, אפילו אם אתם מתחזקים את הרכב באופן מעולה ועקבי. הקודנים כיום הם משוכללים מאוד ובדרך כלל הם עובדים מצוין אבל גם המרכיב הטוב ביותר עשוי לפעמים להתקלקל.

כדאי לזכור כי קודן לא עובד אפילו לא חייב להיות באמת בעיה. אם זו הפעם הראשונה שאתם נתקלים בבעיה שכזאת, יתכן שפשוט הקשתם את הקוד בצורה שגויה. אולי המתנתם יותר מדי זמן בין ההקשות של המספרים השונים. בדרך כלל מה שקורה זה פשוט השבתה למשך זמן מה של יכולת ההתנעה או של מערכת הדלק. המתינו כמה דקות ונסו שוב.

אם עדיין הקודן לא עובד, בשום פנים ואופן, יתכן שהוא אולי נראה תקין אבל יש בעיה בלוח המקשים. מזג האוויר הישראלי עשוי עם הזמן לפגוע בתקינות של הקודן, גם אם הוא איכותי ביותר. אם זה קורה, שירות תיקונים יוכל לפתור עבורכם את הבעיה.

אגב, לא מעט אנשים פשוט שוכחים את הקוד שעליהם להקיש. אם הם לא רשמו את הקוד, הם עשויים להימצא במצב מביך. אך לא חייבים להרגיש רע. זו תופעה יותר נפוצה מכפי שחושבים. יש לכולנו כל כך הרבה קודים סודיים וסיסמאות עד שלא פלא שדברים כאלה קורים. תיקון של קודן בהחלט יכול להתבצע בפעולה של נטרול. מנטרלים את הקודן ולאחר מכן מכניסים למערכת קוד חדש.

פעולה שנחשבת לטובה מאוד היא החלפה של הקוד של הקודן מפעם לפעם באופן יזום. כך, אפילו אם הקודן שלכם תקין לחלוטין, תוכלו להגיע אלינו מעת לעת וצוות המומחים שלנו יבצעו כל מה שצריך – החלפה, תיקון, התקנה, נטרול או שינו הקוד.

שירות קודן לא עובד עם רוזנפלד חשמלאות רכב

אנו מבצעים תיקונים, התקנות ושירות לכל סוגי הקודנים. למידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

Call Now Button