התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

קודן אלחוטי לרכב

קודן אלחוטי לרכב

קודן אלחוטי לרכב הוא אחד האמצעים אשר מקשים על גניבת הרכב וחברות הביטוח מחייבות אותנו להתקינו. בסופו של דבר קודן אלחוטי לרכב משרת את הן את בעלי הרכבים המפחיתים את הסיכון לגניבה והן את חברות הביטוח.

התקנה ושירות לכל סוגי הקודנים.

צרו קשר ואיש המקצוע שלנו יגיע אליכם 072-336-0860

מהו קודן אלחוטי לרכב?

קודן אלחוטי לרכב הוא אמצעי המשבית מערכות שונות ברכב כדוגמת מערכת הזרקת הדלק. הדרך היחידה להתניע את הרכב היא לבטל את פעולת הקודן באמצעות הקשת קוד אישי. מערכת שכזו מקשה על הגנבים; אפילו אם עלה בידם להשיג את מפתחות הרכב הם עדיין לא יודעים את הקוד ולכן יעדיפו לוותר ולחפש רכב אחר ללא קודן. גנבי הרכב מחפשים רכבים אותם ניתן לגנוב תוך דקות בודדות, אך הקודן פשוט אינו מאפשר זאת. ניחוש הקוד עלול לקחת שעות וכמובן שגם עקירת הקודן ממקומו לא תפסיק את פעולתו.

סוגי קודנים אלחוטיים

ישנם יצרנים שונים של קודנים וכל אחד מציג קודן עם פאנל אחר. לעתים אלו קודנים עם מקלדת של 5 ספרות ולעתים יותר, אך העיקרון תמיד זהה – קודן אלחוטי לרכב משבית מערכות קריטיות ולא ניתן לנסוע ברכב ללא הקוד. ישנם קודנים הכוללים גם עלוקה אשר מהווה מערכת נוספת המשבשת את פעולת הרכב ובדרך כלל מותקנת בתוך מיכל הדלק ומקשה מאוד על הגנבים.

כאמור, הקודנים משביתים מערכות קריטיות ברכב על מנת לשבש את הפעלתו על ידי אדם לא מורשה. ישנם קודנים המשבים מערכת אחת בלבד וישנם קודנים אשר יכולים לשבש כמה מערכות במקביל ולהקשות עוד יותר על גנבי הרכב (כמו למשל קודן המשבש את מערכת ההצתה, הסטארטר והדלק).

הערה קטנה לגבי קודנים – כאשר אתם מחפשים קודן אלחוטי לרכב עליכם לוודא שמדובר בדגם המאושר על ידי חברות הביטוח.

התקנת קודן אלחוטי

התקנת קודן אלחוטי עם רוזנפלד חשמלאות רכב

קודנים לרכב הם רכיבים אלקטרונים העובדים על מתח של 12 וולט אותו הם מקבלים מהמערכת החשמלית של הרכב. כמו כן, הם מחוברים למחשב הרכב על מנת לשלוט על המערכות השונות ולהשביתן כאשר לא מוקש הקוד. חשמל ברכב ומחשב הרכב אלו הם דברים עדינים מאוד שמחייבים עבודה של מקצוען. בשום פנים ואופן אין לתת לחובבנים שלא עברו הסמכה להתעסק במערכות החשמל ומחשב הרכב מכיוון שהם עלולים לגרום לנזק רב. כאשר רוצים להתקין קודן אלחוטי יש לעשות זאת אך ורק עם מי שמוסמך לכך. אנו בחברת רוזנפלד חשמלאות רכב עוסקים בתחום זה שנים וחשמלאי הרכב יישמחו להעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ומסור כולל שירות חירום 24 שעות ביממה למקרה של תקלה.

 

Call Now Button