התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

פירוק קודן לרכב

פירוק קודן לרכב

פירוק קודן לרכב – התקשרו לרוזנפלד חשמלאות רכב 072-336-0860 והמקצוענים שלנו מייד בדרך אליכם. פירוק או ניתוק קודן לרכב זה המומחיות שלנו!

 

מערכות מיגון לרכב הן חלק בלתי נפרד מדרישותיהן של חברות הביטוח בישראל. אחת מהמערכות הנפוצות ביותר הינו הקודן לרכב. הקודן מאפשר לנו לשמור על הרכב שלנו מפני גניבות ושימוש לא מורשה. קודן זה  מחובר למחשב הרכב ומונע את התנעתו ואת פעילות הזרקת הדלק לא הקשת הקוד. במערכת זו אין די במפתח הרכב אלא יש גם צורך להקיש קוד אישי. כאשר הוא אינו פועל בצורה תקינה זה משבית אותנו ולא מאפשר לנו להשתמש ברכב. זהו בדיוק הרגע שבו אנו מחפשים חשמלאי רכב בעל ידע וניסיון בקודנים. אל תבינו לא נכון, הקודן הוא אינו מטרד אלא אמצעי הגנה חשוב אותו חברות הביטוח מחייבות אתכם להתקין.

מהו תפקידו של הקודן לרכב?

כפי שצויין, הקודן לרכב הוא חלק ממערכת האבטחה של הרכב; רכבים היום מוגנים באמצעות קודנית לרכב אשר משמשת כמערכת הגנה דו שלבית. משמעות הדבר היא שבמקרה שמפתחות הרכב נגנבו או אבדו, עדיין לא ניתן להתניע את הרכב ללא הקשת הקוד הייעודי שלכם.

פירוק קודן לרכב

כאשר קודן הרכב אינו עובד יש צורך לתקן אותו או להחליפו- מסיבה זו אתם צריכים להזמין שירות פירוק קודן ברכב מקצועי ומוסמך. פעולה זו של פירוק קודן ברכב היא בעצם ניתוק והשבתה של מערכת האימבולייזר. במילים אחרות, יש לנתק אותה מהמחשב של הרכב על מנת לאפשר לרכב להתניע ללא הצורך בקודן.

חשוב ביותר להדגיש שמדובר בפעולה מורכבת וכל פעולה חובבנית עלולה לגרום לבעיות חשמל ברכב ובעיות בתפקוד הרכב.

סוגי קודנים

ישנם סוגים שונים של קודנים לרכב אך רובם עובדים על אותו העיקרון של הקלדת קוד אישי. חלק מהקודנים מנתקים את אחת ממערכות הרכב החיוניות על מנת למנוע התנעה וישנם כאלו המנתקים מספר מערכות בו זמנית כדוגמת מערכת ההצתה ומערכת הזרקת הדלק בו זמנית. ישנם גם קודנים המגיעים עם ״עלוקה" הממוקמת בתוך טנק הדלק ומשבשת את כל תהליך הזרקת הדלק במידה ולא הוקש הקוד.

לסיכום, קודן לרכב הוא חובה וזה לא רק בגלל שחברות הביטוח מחייבות אתכם. קודן לרכב הוא אמצעי מעולה למניעת גניבת הרכב.

פירוק קודן ברכב עם רוזנפלד חשמלאות רכב

אנו מבצעים פירוק קודן לרכב לסוגי הקודנים. למידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

Call Now Button