התקשרו עכשיו 072-336-0860 כל הארץ
התקשרו עוד היום 072-336-0860
התקשרו עוד היום 072-336-0860
כל השירותים במקום אחד
הגעה עד הלקוח
shadow1

התקנת קודן לרכב

 

התקנת קודן לרכב – התקנה ושירות לכל סוגי הקודנים.

צרו קשר ואיש המקצוע שלנו יגיע אליכם 072-336-0860

התקנת קודן לרכב

מלבד אזעקות רכב ומערכות המיגון השונות, דורשות חברות ביטוח רבות התקנת קודן לרכב המבוטח. הקודן, או הקודנית, הינו מכשיר המורכב ברכב שלנו ואינו מאפשר להתניע את הרכב עד לניתוקו על ידי הקשה של קוד לרוב בין 4 ל 6 ספרות המשתנה מרכב לרכב.

במידה והקודנית לרכב אינה פועלת כשורה, לא ניתן להתניע את הרכב.

הפתרונות העומדים לפניכם במצב זה הם ניתוק הקודן לרכב או תיקונו. חשוב מאוד בכל הקשור לחיווט המכשור החשמלי ברכב לפנות לחשמלאי רכב מוסמך בכדי להימנע מפגיעה בשאר מערכות הרכב ומגרימת נזק לקודן עצמו.

לעיתים רבות, בגלל העומס הרב של החום על החומר, המקשים של הקודן מפסיקים לפעול כשורה. במקרה זה יש צורך בהחלפת לוח המקשים לקודן וכמובן בבדיקה של שאר המערכות הפנימיות שלו.

קודן לרכב – כיצד ניתן למנוע מראש תקלה עם שתמנע מכם להניע את הרכב?

התקנת קודן לרכב ניתוק קודן לא עובד

בקודנית הרכב, כמו בכל מכשור חשמלי אחר, עלולות לקרות תקלות אותן לא תמיד ניתן לצפות או למנוע מראש.  עם זאת ערנות לפעילות התקינה של קודנית הרכב שלכם יכולה לעזור לכם להימנע מתקלות בלתי צפויות. אם מקשי הקודן אינם עובדים באופן סדיר, אם הקודן אינו מגיב לסיסמה הנכונה מהקלדה ראשונה או אם מופיעה כל בעיית תפקוד קלה אחרת – אנו ממליצים בחום מבעוד מועד לפנות לחשמלאי רכב מקצועי שיזהה ויטפל בבעיה. פעמים רבות ערנות מונעת צורך בתיקונים נרחבים יותר בעתיד ובעיקר תקלה רצינית יותר שלא תאפשר לכם להשתמש ברכב שלכם עד לטיפול של איש מקצוע.

התקנת קודן לרכב – כיצד תעשו את הבחירה הנכונה?

אתם  חושבים על התקנת קודן לרכב שלכם, אך אינכם בטוחים שכדאי. אתם בטח שואלים את עצמכם האם קודנית רכב באמת תגן על רכבכם מגניבה. הקודן אינו מונע גניבות לחלוטין, אך הוא בהחלט יעכב אפילו פורץ מנוסה במספר דקות נוספות שלפעמים מהוות את כל ההבדל. חשוב לציין כי קודן פעיל ברכב הוא לעיתים דרישה של חברת הביטוח בה בחרתם ואם הקודן אינו פועל יתכן והכיסוי הביטוחי לא יהיה מלא.

סוגי קודנים:

  • קודן לרכב מבית ERM –  קודן איכותי אשר ימנע התנעה לא חוקית של הרכב. בנוסף, הקודן מאושר ע"י חברות הביטוח ועל כן הוזלה משמעותית של עלויות הביטוח השנתיות.
  • עלוקות משבשי התנעה – מערכת מיגון להגנה נגד גניבות. בדרך כלל מותקנות בתוך מיכל הדלק.מאושרת על ידי חברות הביטוח.
  • קודניות לרכב של רב בריח- קודניות מבית חברת רב בריח הישראלית במספר סוגי קודנים: דולפין, כוכב, תמנון ומרכבה. מאושר ע"י חברות הביטוח.
  • קודן שלדג SILVER LINE- מנתק את אחד ממכלולי ההנעה- סטרטר,הצתה או דלק. מאושר ע"י חברות הביטוח.
ניתוק קודן או תיקון – מה הבחירה הנכונה?

כמובן שלרוב מומלץ לתקן כל מערכת בה יש תקלה ברכב, אפילו אם אינה בעלת חשיבות רבה לפעילותו. הרי אנו רוצים רכב עובד עם מערכת מיגון שלא יגרום לשום תקלות ובעיות ונוכל להסתמך עליו בלב וראש שקט.  במקרים אלה ניתוק קודן הינו אפשרות טובה לפתרון הבעיה. ניתוק הקודן יאפשר לכם "לעקוף" את הבעיה והיא הקודן לרכב שלא עובד, ולהמשיך להשתמש ברכב כרגיל ללא קודן פעיל. מצב זה אפשרי זמנית, למשל במקרה והנכם ממתינים עד שתיקון הקודן יתאפשר מסיבה זו או אחרת. אם ברצונכם לנתק את הקודן לצמיתות אנו ממליצים לברר מול חברת הביטוח שלכם האם קודן פעיל ברכב אינו סעיף חובה בביטוח הרכב שלכם.

איך לנתק קודן לרכב

אז החלטתם שברצונכם לנתק את הקודן, או שאולי למעשה כבר אין ברירה,  אז איך לנתק קודן לרכב? בהתחלה חשמלאי הרכב שלנו יגיע אליכם ויבדוק כי אכן התקלה היא בקודן. לאחר מכן, אם ייתגלה מהבדיקה שהתקלה נעוצה בקודן, הוא יבדוק את מספר הניתוקים ומיקומם ברכב. לאחר מציאת הניתוקים, הוא יחבר אותם ובכך יבצע ינטרול  של הקודן. זמן העבודה המוערך לניתוק קודן לרכב הינו בין חצי שעה לשעה והוא תלוי בסוג הקודן ומספר הניתוקים. כמובן שאם תרצו או תצטרכו, חשמלאי הרכב שלנו גם יתקין לכם קודן חדש ברכב.

איך לנטרל קודן לרכב

כדי להסביר לכם איך לנטרל קודן לרכב , חשוב להראות לכם כיצד מתפקדת ההתקנה של קודן לרכב.בשלב הראשון חותכים את אחד מחוטי הרכב שאחראים על ההתנעה. באזור הניתוק מניחים את ה'עלוקה' – המרכיב אשר  מחבר בין שני חוטי הרכב החתוכים. את הפקודה הזו אתם בעצם נותנים כאשר אתם לוחצים על הקוד.

תהליך ביטול קודן לרכב

הצעד הראשון בתהליך ביטול קודן לרכב הוא לקבוע אם הבעיה אכן נמצאת בקודן. אם הבעיה היא למעשה בתוך הקודן,  יש לקבוע את כמות הניתוקים וכן את מיקומם בתוך הרכב. כפי שציינו שכאשר הקודן מותקן במכונית שלכם, הניתוקים מתרחשים בחוטי ההתנעה וחייבים לחפש את הספציפיים.
לאחר שמוצאים את הניתוקים,יש לחבר אותם ובכך לנטרל את הקודן.

התקנת קודן לרכב עם רוזנפלד חשמלאות רכב

אנו מבצעים התקנות ושירות לכל סוגי הקודנים. למידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

Call Now Button